۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳

گوگل در مارس 2019 جیمیل را جایگزین اینباکس خواهد کرد

ایتنا- گوگل اخیرا اعلام کرد که قصد دارد در پایان مارس 2019، به واسطه جیمیل، اینباکس را کنار بگذارد و کاربرانی که بعد از مارس به دنبال دسترسی به اینباکس باشند، مجددا به محیط جیمیل هدایت می‌شوند.
گوگل در مارس 2019 جیمیل را جایگزین اینباکس خواهد کرد
گوگل، اینباکس یا صندوق ورودی را در محیط جیمیل تعریف کرد و در اکتبر سال 2014، آن را به عنوان یک سرویس پیام الکترونیکی (ایمیل) محدود ارائه کرد.
این شرکت بیشتر از اینباکس برای آزمایش با ایده‌های جدید ایمیل مانند ایمیل‌های کوتاه، پاسخ هوشمند و اطلاعیه‌های دارای اولویت بالا استفاده کرد. چهار سال بعد، گوگل به این نتیجه رسید که دیگر نیازی به این سرویس نیست.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، در ماه آوریل، گوگل جیمیل را با یک سری از قابلیت‌های جدید طراحی کرد که بسیاری از آنها به عنوان تجربه‌های اینباکس برای بار اول تست می‌شدند.
گوگل اعلام کرد که هر چیزی در صندوق ورودی یا اینباکس، به جیمیل جدید منتقل خواهد شد و به عنوان یک قابلیت ذخیره می‌شود.
 
ایمیل‌های مسافرتی مخصوص پرواز، هتل، رستوران و رزرو اجاره اتوموبیل هستند، آخرین بخش جیمیل خواهد بود و قرار است که این موارد هم به جیمیل منتقل شود و پس از آن اینباکس به صورت کامل کنار گذاشته شود.
این شرکت اعلام کرد که فقط جیمیل است که توسعه پیدا می‌کند و وقتی که سخن از «حذف» به میان می‌آید، باید در کنار آن از واژه تمرکز و توسعه بیشتر استفاده شود به این معنی که با حذف اینباکس، تمرکز روی توسعه جیمیل بیشتر می‌شود.
 

البته تاریخی که برای حذف نرم افزار اینباکس از سرویس گوگل در نظر گرفته شد که ماه مارس سال 2019 (اسفند امسال) است و کاربران اپلیکیشن مذکور تا آن زمان می‌توانند به استفاده از امکانات اینباکس ادامه دهند.
 
لازم به ذکر است که اعضای تیم توسعه اینباکس که پیش از این نیز همکاری تنگاتنگی با تیم جیمیل داشتند، به این گروه ملحق شده‌اند و فعالیت خود را در چارچوب نرم افزار اصلی ایمیل گوگل (جیمیل) ادامه خواهند داد.
 
کد مطلب: 54061
برچسب ها: جیمیل گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام