ایتنا - شرکت متا پلتفرمز موافقت کرد ۷۲۵ میلیون دلار برای حل و فصل شکایت گروهی مربوط به رسوایی فراهم کردن دسترسی کمبریج آنالیتیکا و شرکتهای دیگر به اطلاعات شخصی کاربران فیسبوک، پرداخت کند.
ایتنا - دارایی این همبنیانگذار فیسبوک به طور چشمگیری کاهش یافته چرا که سهام متا در مسیر نزولی خود قرار گرفته است. ارزش خالص زاکربرگ کمی بیش از یک سال پیش به 142 میلیارد دلار رسید، اما از آن زمان به نصف این ارزش ...
ایتنا - با توجه به افزایش تعداد رقبا و تغییر ماهیت رسانههای اجتماعی، فیسبوک مانند گذشته محبوبیت زیادی ندارد - در واقع، بسیاری از نوجوانان دیگر به هیچوجه به این پلتفرم علاقه ندارند، و در عوض به پلتفرمهای شخصیتر ...
ایتنا - متا پلتفرمز، توییتر و شرکتهای دیگر اقتصاد جدید اخیرا اخراج دسته جمعی بیسابقه کارکنان را آغاز کردند اما شرکتهای نماینده اقتصاد قدیم، با آغوش باز منتظر استخدام این افراد هستند.
ایتنا - بنیانگذار فیسبوک در حال قمار کردن بر روی موفقیت آینده شرکتش در حوزه واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و در کل متاورس است. اگر او مسیر درستی را انتخاب کرده باشد متا میتواند بازیگر اصلی بازاری شود که سالانه تریلیونها ...
ایتنا - مارک زاکربرگ، میلیونها دلار برای کپیبرداری از پلتفرمهای محبوب مانند کلاب هاوس، ساباستک و آمازون هزینه کرده است که به دلیل بحثهای داخلی و اجرای بد، معمولا ناموفق بودهاند.
ایتنا - فیسبوک به یک میلیون کاربر خود در مورد استفاده از برنامههای سارق کلمات عبور که در فروشگاههای آنلاین گوگل و اپل در قالب برنامههای تفریحی و مفید عرضه میشوند، هشدار داد.
ایتنا - فراگیر شدن نسل سوم وب، جرایم سایبری مانند کلاهبرداریهای مالی (فیشینگ) و انتشار عمدی اطلاعات نادرست و موارد دیگر از این دست را به حداقل ممکن میرساند.
ایتنا - شرکت متا قبول کرده برای تسویه شکایت مربوط به نقض حریم خصوصی کاربران و ردیابی فعالیت آنها از طریق موبایل هایشان و بدون اجازه آنها ۳۷.۵ میلیون دلار بپردازد.
ایتنا - از نظرسنجی سال ۲۰۱۵-۲۰۱۴ به بعد، سهم رو به رشدی از نوجوانان به استفاده از اینستاگرام و اسنپچت رو آوردهاند و تعداد پاسخدهندگانی که میگویند از توییتر و تامبلر استفاده میکنند روند کاهشی داشت.
ایتنا - شرکت مِتا پلتفرمز در نحوه نمایش پستها و ویدیوها در فیسبوک تغییراتی میدهد تا این شبکه اجتماعی بهتر بتواند با اپلیکیشن ویدیویی تیک تاک رقابت کند.
ایتنا- نسلهای جوانتر همچون نسل Z که با استفاده از فیسبوک رشد نکردهاند ترجیح میدهند وقتشان را در شبکههای اجتماعی دیگر مانند تیکتاک، که برایشان امکان خودابرازی خلاقانه را فراهم میآورد، بگذرانند.