ایتنا - باتوجه به اینکه اخیرا یکی از ویدیوهای وایرالشده در فضای مجازی با مضمون «استفاده از آب برنج برای تقویت ریشه مو» بیش از ۹۸۶ میلیون بازدید را به خود اختصاص داده، کارشناسان حوزه سلامت درباره میزان تاثیر این ...
ایتنا - این شرکت توضیح داد که کاربران بالقوه میتوانند برای دسترسی به یک «تجربه وب آتی مجهز به یک رابط متن به ویدئو» ثبتنام کنند تا در لیست انتظار قرار گیرند.
ایتنا - هند تصمیم دارد قوانینی برای نظارت بر «دیپ فیک» وضع کند. این در حالی است که نارندا مودی نخست وزیر این کشور نیز درباره این فناوری اظهار نگرانی کرده بود.
ایتنا - سرویس ویدئویی یوتیوب گوگل به دلیل استفاده از کد جاوا اسکریپت برای شناسایی مسدودکنندههای تبلیغات، با اتهامات جاسوسی از کاربران، روبرو شده است.
ایتنا - در این ویدیو، 5 ربات اسباببازی مبتنی بر هوش مصنوعی منتخب برای بچهها را مرور میکنیم. این اسباببازیها مطمئنا علاوه بر اینکه بچهها را سرگرم و درگیر میکنند، به آنها کمک میکند تا در مورد دنیای رباتیک ...
ایتنا - در این ویدئو منتخبی از بهترین تلویزیونهای هوشمند موجود بر اساس کیفیت نمایشگر و مناسب بودن آن برای گیمرها، پردازنده، سیستم صوتی، دستیار هوشمند و ... ارائه شده است.
ایتنا - ربات Astro، که محصولی از شرکت آمازون است، یک ربات خانگی است که میتواند به طور خودمختار در خانه شما دور بزند، برای بررسی مناطق خاص حرکت کند، نمای زنده اتاقها را از طریق اپ Astro به شما نشان دهد، یا حتی ...
استفان شنکلند، متخصص هوش مصنوعی و رایانش در وبسایت CNET، آخرین نسخه نمایشی ربات انساننمای Optimus ساخت شرکت تسلا را تجزیه و تحلیل میکند. آیا این رباتها واقعاٌ روزی جایگزین نیروی کار انسانی خواهند شد؟
ایتنا - سیاهچالهها مکانهایی در جهان هستند که در آنجا گرانش به قدری قوی است که زمان و فضای اطراف آن را مخدوش میسازد. زمانی که وارد آن میشوید هیچ چیز قادر به خارج شدن از آن نیست.
ایتنا - در این مسابقه جذاب، شاهد برخورد مدلهای زبان هوش مصنوعی - ChatGPT، Bing و Bard - هستیم. با ما همراه باشید تا به عمق این مدلهای قدرتمند بپردازیم و تواناییهای آنها را مقایسه کنیم.
ایتنا - مایکروسافت در Surface Pro 9 جدید خود با قابلیت 5G تلاش کرده است تا بهترین ظاهر و صدا را برای تماسهای ویدیویی با افکتهای جدید ویندوز استودیو فراهم بیاورد.
ایتنا - نتفلیکس اولین دیسک خود (فیلمی با نام «بیتلجوس») را در سال 1998 ارسال کرد و از آن زمان تاکنون 5.2 میلیارد فیلم در آن پاکتهای قرمز رنگ به بیش از 40 میلیون مشتری ارسال کرده است.
ایتنا - برخلاف تلاشهای قبلی یوتیوب که صرفاً از کاربران درخواست میکرد تا استفاده از مسدودکنندههای تبلیغاتی را متوقف کنند، این موضع تهاجمیتر منجر به سه «اخطار» به بیننده میشود.
ایتنا -ویدیو در اسپاتیفای در حال حاضر محدود به پادکستها، کلیپهای داستانگویی 30 ثانیهای (برای کمک به هنرمندان در صحبت در مورد کارشان) و گیفهای 10 ثانیهای است که در حین گوش دادن کاربر به یک آهنگ به طور مکرر ...