۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰

عرضه قابلیت کنترل سرعت پخش ویدیو در نرم‌افزار اندروید نت فلیکس

ایتنا- کمپانی نت فلیکس بالاخره پس از مدت‌ها انتظار قابلیت کنترل سرعت پخش ویدیوها را برای نرم‌افزار اندروید خود عرضه کرد.
عرضه قابلیت کنترل سرعت پخش ویدیو در نرم‌افزار اندروید نت فلیکس
کمپانی نت فلیکس بالاخره پس از مدت‌ها انتظار قابلیت کنترل سرعت پخش ویدیوها را برای نرم‌افزار اندروید خود عرضه کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، نت فلیکس بالاخره قابلیت تست شده تنظیم کننده سرعت پخش ویدیوها را برای نرم‌افزار اندروید خود عرضه کرد. این کمپانی اعلام کرده است که قصد دارد تا به زودی قابلیت یاد شده برای نسخه iOS نیز ارائه کند.
 
کیلا ربیسون از نت فلیکس در این رابطه اعلام کرد از سوی مشترکان این شبکه درخواست‌های زیادی را برای ارائه این قابلیت دریافت کرده است. او همچنین اظهار کرد که کنترل‌کننده سرعت پخش ویدیو برای سال‌ها روی پخش‌کننده‌های دی‌وی‌دی و دی وی آر وجود داشته است.
 
 
 
نت فلیکس همچنین اعلام کرده است که پرسش‌نامه‌های تهیه‌شده از کاربران حاکی از آن است که برداشت‌های مخاطبان از کیفیت محتوا تحت تأثیر تغییر سرعت قرار نمی‌گیرد. به همین خاطر احتمال نارضایتی تولیدکنندگان محتوا از ارائه چنین قابلیتی بسیار کم است.
 
در حال حاضر شما می‌توانید سرعت پخش ویدیو را به اندازه 0.5 یا 0.75 برابر کاهش یا آن را به میزان 1.25 یا 1.5 برابر افزایش دهید. چنین گزینه‌ای سال‌هاست که در رقبای نت فلیکس نظیر یوتیوب وجود دارد و این پلتفرم انتخاب سرعت پخش ویدیو را در بازه 0.25 تا 2 برابر قرار داده است.
 
همچنین لازم به ذکر است که تنظیمات اعمال شده در این بخش به‌صورت پیش‌فرض برای ویدیوهای دیگر اعمال نخواهد شد و ویدیوهای جدید با سرعت عادی پخش خواهند شد. این قابلیت از امروز روی نرم‌افزار اندروید نت فلیکس در دسترس است و به زودی برای نسخه  iOS نیز فعال خواهد شد.
 
کد مطلب: 61860
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام