۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰

توسعه‌دهندگان در ساعت 4 صبح کار می‌کنند، این چه مشکلی می‌تواند ایجاد کند؟

ایتنا - توسعه در ساعات نامعمول ممکن است منجر به اشکالات در پیکربندی‌ها شود، به ویژه اگر توسعه‌دهنده این کار را در حالی انجام دهد که به اندازه کافی استراحت نکرده است یا مشغولیت‌هایی با فرزندانش و آلرت‌های مداوم پیام‌رسانی فوری دارد.
توسعه‌دهندگان در ساعت 4 صبح کار می‌کنند، این چه مشکلی می‌تواند ایجاد کند؟
با اینکه امنیت وظیفه‌ای 24 ساعته است، ولی تغییر روند کار به دورکاری ساعات کار سنتی را دچار تغییرات اساسی کرده است، این را کریس دی‌راموس فعال حوزه تکنولوژی می‌گوید. آپدیتهای پیکربندی ابری که معمولا در طی ساعات مرسوم ارائه می‌شدند اکنون در ساعات غیرمعمولی عرضه می‌شوند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از سیودایو، از چشم‌انداز امنیتی، تیم‌های IT ناچار شده‌اند که در ساعات نامعمول شاهد فعالیت و تاثیر آن در تغییرات امنیتی، آپدیت‌ها و پیکربندی‌های ابری باشند. دی‌راموس می‌گوید که توسعه و پیکربندی‌های ابری در ساعات غیرمعمول و «با شتابی بالا» در حال رخ دادن هستند.
 
توسعه در ساعات نامعمول ممکن است منجر به اشکالات در پیکربندی‌ها شود، به ویژه اگر توسعه‌دهنده این کار را در حالی انجام دهد که به اندازه کافی استراحت نکرده است یا مشغولیت‌هایی با فرزندانش و آلرت‌های مداوم پیام‌رسانی فوری دارد. دی‌راموس می‌گوید که «در حال حاضر حواسپرتی‌ها بیش از هر زمان دیگری شده است».
 
کسب و کارهایی که بر مکانهای فیزیکی متکی بوده‌اند، پس از شیوع کووید-19 در آمریکا ناچار به پذیرش راه جدیدی برای کار کردن شدند.
وی می‌گوید که «برخی از کارکنانی که در تیم‌های مهندسی و امنیتی مشغول به کار بودند، و به طور معمول از ساعت 10 صبح در محل کارشان حاضر می‌شدند، اکنون روزشان را از 4 صبح شروع می‌کنند».  
 
از زمان شیوع کووید-19، کارکنان به طور متوسط هفته‌ای یک ساعت بیشتر کار می‌کنند. آنها همچنین، به جای ساعات پیوسته کار، اکنون روش کار کردن در ساعات چند پاره را در پیش گرفته‌اند.
 
 
مشکل اصلی اینجاست که اگر یک توسعه‌دهنده یک اپلیکیشن که به درستی پیکربندی نشده است را در ساعت 4 صبح راه‌اندازی کند، ممکن است زمان تا وقتی که این مشکل شناسایی شود زمان بیش از حد زیادی گذشته باشد.
 
رو آوردن بی‌نهایت به دورکاری موجب افزایش کلی مصرف ابری و زیرساخت دسکتاپ مجازی می‌شود. حتی ارائه‌دهندگان خدمات به طور مداوم در حال تطابق دادن خود با این شرایط هستند به طوری که مایکروسافت پس از اجرائی شدن قانون قرنطینه با افزایش 775 درصدی در خدمات ابری آژور مواجه شد.
 
دی‌راموس می‌گوید: «خود ارائه‌دهندگان سرویس‌های ابری هم به تقلا افتاده‌اند تا بتوانند از عهده تقاضای فزاینده ظرفیت ابری بر آیند».
 
 
کد مطلب: 61247
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام