۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۹

مایکروسافت: اندروید بهترین سیستم‌ عامل همراه جهان است

ایتنا- مدیر ارشد محصولات دستگاه‌های مایکروسافت اعلام کرد که این کمپانی در تلفن همراه سرفیس دو از اندروید استفاده خواهد کرد زیرا «بهترین سیستم‌ عامل برای این محصول اندروید است».
مایکروسافت: اندروید بهترین سیستم‌ عامل همراه جهان است
مدیر ارشد محصولات دستگاه‌های مایکروسافت اعلام کرد که این کمپانی در تلفن همراه سرفیس دو از اندروید استفاده خواهد کرد زیرا «بهترین سیستم‌ عامل برای این محصول اندروید است».
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، اظهارت این مدیر ارشد محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا سیستم‌ عامل اندروید گوگل یکی از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین رقبای مایکروسافت است.
در گذشته، این کمپانی سعی کرده بود که اندروید را با ویندوز موبایل شکست بدهد، اما خودش با شکست سخی مواجه شد که تبعات آن همچنان ادامه دارد.
 
اگرچه ویندوز 10 موبایل این روزها طرفدار بسیار کمی دارد، ولی حتما مایکروسافت برای زنده کردن این سیستم‌ عامل با عرضه آن برای این دستگاه دو صفحه‌نمایشی وسوسه شده است، ولی ریسک نکرده و به سراغ سیستم‌ عامل محبوب و جهان پسند اندروید رفته است.
 
 
 
از طرفی به نظر می‌رسد که مایکروسافت به‌تازگی پی برده است که رقابت با اندروید که در حال حاضر محبوب‌ترین سیستم‌ عامل جهان است، چقدر دشوار است.
شکست ویندوز 10 موبایل و ویندوزفون‌هایی که از این سیستم‌ عامل استفاده می‌کردند احتمالا برای این کمپانی تجربه‌ای تلخ بوده است که به‌هیچ‌عنوان برای تکرار آن عجله نخواهد کرد.
 
این مدیر ارشد همچنین توضیح داده است که: «ما می‌خواستیم مشتریان را درجایی که بودند ملاقات کنیم و آن‌ها با اندروید بودند.»
اگر مشتریان احتمالی هم‌اکنون از اندروید استفاده می‌کنند پس آیا ساخت راه‌حلی از ابتدا برای برده شدن منطقی است؟ احتمالا مایکروسافت این‌چنین فکر نمی‌کند.
 
کد مطلب: 58588
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام