۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸

محدودیت قابلیت‌های بیشتری برای ویندوز 7 و 8

ایتنا- مایکروسافت قرار است تا قابلیت ابرداده‌های موجود بر روی ویندوز مدیا پلیر سیستم عامل های ویندوز 7، ویندوز مدیا سنتر سیستم عاملهای ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 8.1 را حذف کند.
محدودیت قابلیت‌های بیشتری برای ویندوز 7 و 8
مایکروسافت قرار است تا قابلیت ابرداده‌های موجود بر روی ویندوز مدیا پلیر سیستم عامل‌های ویندوز 7، ویندوز مدیاسنتر سیستم عامل‌های ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 8.1 را حذف کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techtimes، مایکروسافت به‌تازگی صفحه پشتیبان خود را در رابطه با سرویس ابرداده برای ویندوز مدیاپلیر و ویندوز مدیاسنتر به‌روزرسانی کرده است و در این بخش اظهار داشته است که: «در آینده ممکن است قادر به مشاهده اطلاعاتی (ابرداده) نظیر عنوان، ژانر و هنرمند برای موسیقی‌ها و کارگردان، بازیگران، پوشش هنری و راهنمای تلویزیون برای فیلم ها در ویندوز مدیاسنتر و ویندوز مدیاپلیر نباشید.»
 
بر اساس این اطلاعات مایکروسافت، این تصمیم بر اساس بازخوردهای مشتریان و داده‌های مورد استفاده اتخاذ شده است. با این حال باید به خاطر داشت که اطلاعاتی که تا به امروز از این بخش دانلود شده‌اند، در سیستم باقی خواهند ماند.

البته ویندوز مدیاپلیر موجود در سیستم عامل‌های ویندوز 8، 8.1 و 10 شامل این تغییرات نشده‌اند و تنها نسخه موجود در ویندوز 7 دستخوش تغییرات ناشی از این تصمیم خواهد شد.
علاوه بر این، به‌روزرسانی یاد شده در ویندوز مدیا سنتر موجود در ویندوز 7، 8 و 8.1 اعمال نیز می‌شود. همچنین کاربری‌های اصلی نظیر پلی بک، پخش رسانه‌ای و جهت‌یابی تحت تاثیر این تغییر قرار نخواهند گرفت.
 ویندوز
 
با توجه به این که این به‌روزرسانی تنها روی نسخه‌های قدیمی ویندوز انجام خواهد شد می‌توان اتخاذ این تصمیم را به تشویق مایکروسافت برای به‌روز‌رسانی کردن ویندوزهای نسخه قدیمی به ویندوز 10 دانست.
این سیستم عامل جدید از سال 2015 به رایگان در اختیار عموم قرار گرفت ولی درصد مالکیت آن تنها از ویندوز 7 پیشی گرفت.
 
با این حال مایکروسافت بدون تعارفات و تشریفات، مرگ سیستم عامل‌های قبلی خود را با عدم پشتیبانی از آنها اعلام خواهد کرد که ویندوز 10 موبایل یکی از آنها است.
این سیستم عامل اخیرا کاملا منحل شده است و از کاربران آن خواسته شده تا به دستگاه اندرویدی یا مجهز به سیستم عامل iOS مهاجرت کنند.
 
کد مطلب: 55476
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام