کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیفون XS، آیفون XS Max، آیفون XR، اپل واچ 4: جزئیات محصولات جدید 2018 اپل 

سايت خبری ايتنا , 22 شهريور 1397 ساعت 14:49

ایتنا - قیمت آیفون XS از 999 دلار و آیفون XS Max 1099 دلار شروع می‌شود. هر دوی آنها از 21 سپتامبر (30 شهریور) به مشتریان تحویل خواهند شد./ کاهش قیمت آیفون‌های قدیمی‌تری که همچنان تولید می شوند، به طوری که حداقل قیمت آیفون 7 به 449 دلار رسید.


 

محصولات جدید 2018 اپل


در رویداد رونمایی امسال از آیفون‌های گرانقیمت جدید و همچنین سری 4 اپل واچ جدید، که پایش سلامت را انجام می‌دهد، رونمایی شد
 
به گزارش ایتنا در رویداد  2018 Apple September، اپل جزئیاتی درباره آیفون‌های جدیدش، گوشی پرچمدار آیفون XS Max، برادر کوچک‌ترش آیفون XS و آیفون XR (به عنوان جانشین اصلی آیفون X) که خیلی‌ها منتظر شنیدنشان بودند ارائه کرد.
همچنین، سری 4 اپل واچ با امکانات تعبیه شده داخلی ECG و دیگر موارد برای زیر نظر گرفتن همه جانبه سلامت کاربر عرضه شد.
 
آیفون XS، آیفون XS Max، آیفون XR، اپل واچ 4

اپل علاوه بر محصولات اصلیش در حوزه دستگاه‌های موبایل، اطلاعاتی درباره دیگر محصولاتش و نحوه عملکرد و سایر موارد ارائه نمود. آنچه از توضیحات تیم کوک بر می‌آید به طور خلاصه از قرار ذیل است:
   

آیفون XS و آیفون XS Max


این خبر بزرگی است که هواداران مشتاقانه منتظر آن بودند، ببینیم چه چیزهایی برای اعلام داشته‌اند:  

آیفون XR


از آنجا که همه توانایی خرید پرچمدارها را ندارند، گوشی مقرون به صرفه‌تر آیفون XR نیز عرضه می‌شود. این گوشی دارای یک نمایشگر LCD «رتینای مایع» 6.1 اینچی است.  
محصولات 2018 اپل
 

سری 4 اپل واچ


ابعاد نمایشگر سری جدید اپل واچ، به لطف طراحی جدید بدون حاشیه و جایگزین کردن دکمه آن با قابلیت لمسی، به 40 میلیمتر و 44 میلیمتر رسیده است.  
  


کد مطلب: 54056

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/report/54056/آیفون-xs-max-xr-اپل-واچ-4-جزئیات-محصولات-جدید-2018-اپل

ايتنا
  https://www.itna.ir