۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
جدیدترین خبرها و شایعات درباره تاریخ عرضه، ویژگیها و قیمت گلکسی نوت 9

همه چیز درباره گوشی گلکسی نوت 9

شرکت Olixar، تولیدکننده لوازم جانبی، عرضه قاب را برای گلکسی نوت 9، با نمایش تصویری از آن، آغاز کرده است،
همه چیز درباره گوشی گلکسی نوت 9

سامسونگ تایید نموده است که گوشی هوشمند جدید خود یعنی Galaxy Note 9 کمتر از دو ماه دیگر رونمایی خواهد شد، و تاریخ 9 اوت برای رویداد عرضه آن تعیین شده است.
 

برخی ویژگی های جدید گلکسی نوت 9


به گزارش ایتنا این خبری خوب برای هواداران موبایل های صفحه بزرگ است، چرا که انتظار می رود نوت 9 دارای یک نمایشگر 6.38 اینچی باشد، که بزرگ‌تر از 6.32 اینچ نوت 8 خواهد بود.
همچنین، بنا بر برخی گزارشها این گوشی نخستین پرچمدار سامسونگ خواهد بود که یک اسکنر اثر انگشت روی صفحه ای دارد، ولی برخی منابع نیز مدعی شده اند که این تکنولوژی برای رونمایی احتمالی این گوشی در ژوئیه آماده نخواهد بود.
گزیده ای از جدیدترین خبرها درباره گلکسی نوت 9 سامسونگ ذیلا از نظر شما می گذرد.
 
تاریخ عرضه گلکسی نوت 9
سامسونگ تایید کرده است که گلکسی نوت 9 در 9 اوت در یک رویداد عمومی سامسونگ در نیویورک عرضه خواهد شد.
 
گلکسی نوت 9
به نظر می رسد که دعوتنامه این رویداد (تصویر فوق) استایلوس S Pen بازطراحی شده این گوشی به رنگ طلایی را نشان می دهد.

 

قیمت گلکسی نوت 9


هنوز اطلاعاتی دقیق درباره قیمت این گوشی در زمان در معرض فروش قرار گرفتنش ذکر نشده است. با این حال، با این حال، اگر قرار بر این باشد که قیمتش شبیه ابتدای عرضه نوت 8 باشد، انتظار می رود که قیمت آن از 869 پوند آغاز شود.
 
همه اخبار درباره گلکسی نوت 9
6 ژوئیه 2018: در فاصله چند هفته مانده به رونمایی رسمی، سامسونگ زودتر از موعد صفحه پشتیبانی رسمیش را برای گلکسی نوت 9 آماده کرده است. البته در این صفحه جزئیاتی درباره این دستگاه به جز شماره مدل آن (SM-N960F)، که از قبل نیز مشخص بود، ارائه نشده است.
 
5 ژوئیه 2018: شرکت Olixar، تولیدکننده لوازم جانبی، عرضه قاب (که در تصویر ذیل نشان داده شده) را برای گلکسی نوت 9 آغاز کرده است، که می تواند گویای آن باشد که این پرچمدار سامسونگ ویژگی های غیرمنتظره زیادی نخواهد داشت. البته این در صورتی است که از chin این گوشی، مشابه با آنچه در گلکسی S9 و S9+ مشاهده شد شوکه نشده باشد، چرا که شایعات قبلی حکایت از ان داشته اند که سامسونگ ممکن است یک طراحی کاملا بدون حاشیه را برای این گوشی در نظر بگیرد.
 
همه چیز در باره سامسونگ گلکسی نوت 9

دوربین دوگانه گوشی گلکسی نوت 9
با توجه به قابلیت پیش سفارش در سایت MobileFun، این موضوع نیز قابل تایید خواهد بود که نوت 9 دوربین دوگانه ای خواهد داشت که به صورت افقی کنار هم قرار گرفته اند و همچنین یک حسگر اثر انگشت و ماژول ضربان قلب خواهد داشت که زیر آن قرار گرفته است. همچنین نمایی مختصر از صفحه منحنی آن و قابلیت جدید و بهبودیافته S-Pen در این سایت قابل رویت است.
 
4 ژوئیه 2018: با اینکه گلکسی نوت 9 تا 5 هفته دیگر عرضه نخواهد شد، ولی این باعث ممانعت از انتشار گزارشی از تجربه دست اولی از کار با آن نشده است.
الدر مورتازین در سایت Mobile-Review این بررسی را انجام داده و مدعیست که در یک سفر اخیر به آمریکا «فرصتی برای دیدن این دستگاه داشته، تا سخت افزار آن را ارزیابی کند».
مورتازین اطلاعاتی چندان متفاوت با آنچه از قبل معلوم شده بود علنی نکرده است. وی تایید می کند که نوت 9 تقریبا همانند نوت 8 خواهد بود به جز وزن اندکی سنگینتر آن؛ وی همچنین نگاهی به S-Pen جدید سامسونگ انداخته که اتصال بلوتوثی به آن اضافه شده و دقت آن بهبود یافته است.
 
توضیحات مورتازین گویای آن است که حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9 در پشت آن خواهد بود، و نه بر روی نمایشگر AMOLED آن. روشنایی صفحه آن در مقایسه با گلکسی S9+ بیشتر شده، ولی لبه های منحنی آن تغییری نکرده است.
در جائی دیگر، این مطلب خاطرنشان نموده که نوت 9 یک باتری 4,000mAh خواهد داشت، که بنا بر ادعای مورتازین 25 ساعت نمایش ویدئو در حالی که نور صفحه در حالت بیشینه باشد را پشتیبانی می کند؛ همچنین گزینه های رم و حافظه آن عبارت خواهند بود از: 6/128GB، 8/256GB و 8/512GB.
 
2 ژوئیه 2018: بنا بر اعلام Ice Universe در توئیتر، گلکسی نوت 9 با S-Pen مجهز به بلوتوث عرضه خواهد شد «که کاری تا حدودی نامرتبط با قلم انجام خواهد داد. برخی شایعات حکایت از ان دارند که S-Pen قادر به مکث و ادامه پخش موسیقی خواهد بود و می تواند به صورت یک دکمه شاتر دوربین عمل کند.
 
27 ژوئن 2018: بنا بر گزارش سام موبایل، سامسونگ از سنسور دوربین  ISOCELL Plus جدیدش رونمایی کرده است که به نظر می رسد برای نخستین بار بر روی نوت 9 قرار داده شود.
این سنسور که به تازگی در MWC Shanghai به نمایش در آمد، نویدبخش عکس های واضحتر و دقیقتری، حتی در شرایط روشنایی ضعیف، است. سامسونگ مدعیست که این تکنولوژی به روزرسانی شده رنگهایی واقعیتر به همراه تا 15 درصد ارتقاء حساسیت به نور ارائه خواهد نمود.
این تکنولوژی همچنین سنسورهای تصویر 8.0 میکرومتری و پیکسلهایی با ابعاد کوچکتر بدون هیچگونه افت عملکردی خواهد داشت که باعث می شود به گزینه ای بهینه برای توسعه دوربینهای «سوپر رزولوشن» با بیش از 20MP تبدیل شود.
 
20 ژوئن 2018: خبر خوب – گلکسی نوت 9، تا حدود زیادی شبیه oppo Find X که اخیرا رونمایی شد، قرار نیست که به جرگه گوشیهایی که قسمت بالای صفحه شان تورفتگی (ناچ) دارد بپیوندد. این خبر را  Ice Universe منتشر کرده و این پرچمدار سامسونگ طراحی تقریبا بدون حاشیه خواهد داشت، بدون اینکه این دارای یک تورفتگی بدریخت باشد. با وجود اینکه یک سنسور اضافی به بالای این گوشی اضافه شده (که احتمالا برای بهبود تشخیص چهره است)، حاشیه های آن مشخصا نازکتر از نوت 8 خواهند بود.
 

        برای اطلاعات بیشتر ببینید:
        - ویدئو: رندر 360 درجه گلکسی نوت 9 در سایت یوتیوب
        - انتظارها برای رونمایی از گلکسی نوت 9 رو به پایان است
        - معرفی کامل گلکسی اس 9 سامسونگ
        - 4 قابلیتی که Note 9 ندارد و سامسونگ احتمالا برای گلکسی S10 کنار گذاشته است 
 
 
کد مطلب: 53378
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام