۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱

سایت استخدام هوشمند مخصوص فارغ التحصیلان کلیه شهرهای ایران

ایتنا - رسالت یک سایت استخدام کارآمد باید توجه به نیازهای کارجویان در تمامی شهرهای ایران باشد و سایت استخدامی ها بهتر است که روی تمامی رشته‌های تحصیلی معطوف شوند و خدمات کاریابی خود را فقط مخصوص شهروندان پایتخت نشین و رشته‌های معروف ارائه نکنند. اگر بازار کار رشته تحصیلی شما چندان مطلوب نیست و یا اینکه ساکن استان‌های در معرض بیکاری هستید، حتماً این مقاله را مطالعه کنید.
سایت استخدام هوشمند مخصوص فارغ التحصیلان کلیه شهرهای ایران
به گزارش سرویس رپورتاژ آگهی گروه فرصت‌های شغلی ایتنا، یکی از چالش‌های مهم اغلب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی پیدا کردن شغل مناسب در یک شرکت معتبر متناسب با رشته تحصیلی شان می‌باشد. بنا بر تحقیقات کارشناسان سایت استخدام کاریاب، فقط تعداد محدودی از رشته‌های دانشگاهی هستند که از بازار کار بسیار خوبی در تهران و دیگر شهرستان‌ها برخوردار هستند و دانش آموختگان این نوع رشته‌ها چندان دغدغه پیدا کردن شغلی مناسب و گشت‌وگذار در کاریابی ها و سایت استخدام را ندارند. این رشته‌ها عبارتند از رشته‌های گروه پزشکی، رشته‌های معروف مهندسی، حسابداری، حقوق و... اما حدود 70 درصد از رشته‌های دانشگاهی با توجه به شرایط فعلی کشور، بازار کار مطلوبی در شهر خود و یا حتی در تهران ندارند و این افراد ترجیح می‌دهند که وقت خود را بیهوده در سایت استخدام و کاریابی‌ها نگذرانند و برای امرار معاش و کسب درآمد، وارد مشاغلی شوند که هیچ تناسبی با رشته دانشگاهی آنها ندارد. معمولاً فارغ‌التحصیلان رشته‌های تحصیلی ژنتیک، علوم آزمایشگاهی، اغلب رشته‌های حوزه علوم پایه و علوم تجربی با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوند.

سایت استخدام هوشمند مخصوص فارغ التحصیلان کلیه شهرهای ایران
 
یکی از رسالت‌های مهم یک سایت استخدام حرفه‌ای و هوشمند این است که بتواند حامی پوشش دهی فرصت‌های شغلی کلیه رشته‌های تحصیلی کشور باشد و فقط به مشاغل و رشته‌های پربازدید و اشباع اکتفا نکند. اگر سری به سایت های استخدامی مطرح زده باشید به‌راحتی متوجه خواهید شد که بازار انتشار آگهی های استخدام فقط در تعداد محدودی از مشاغل و رشته‌های تحصیلی مرسوم و اغلب برای شهر تهران داغ است و سایت استخدام توجه چندانی به دانش آموختگان و فارغ‌التحصیلان دیگر استان‌ها نمی‌کند. طی تحقیقاتی که به عمل آورده‌ایم متوجه شدیم اغلب کارجویان دیگر استان‌ها، رضایت چندانی از پوشش اخبار و اطلاعیه‌های استخدامی از شهر خودشان در سایت‌های کاریابی آنلاین ندارند و اغلب این سایت استخدامی ‌ها مخصوص شهروندان پایتخت‌نشین و برای رشته‌های تحصیلی پر متقاضی طراحی شده است! در صورتی که یک وب سایت استخدام متعهد باید رسالت خود را در موفقیت و رضایت کل کارجویان کشور از تمامی رشته‌های تحصیلی بداند.
 
آرزومندیم که هر کارجوی تحصیل‌کرده در هر شهری که باشد، بتواند از خدمات آنلاین سایت استخدام بهره ببرد و حداقل دغدغه‌ای بابت دسترسی به آگهی‌های استخدامی مخصوص شهر خود نداشته باشد. به کلیه عزیزان کارجو در تمامی شهرهای ایران زمین پیشنهاد می‌کنیم که جهت دست‌یابی به آگهی‌های استخدامی جدید شهر خودتان، به سایت استخدام کاریاب دات نت مراجعه نموده و جدیدترین فرصت‌های شغلی رشته تحصیلی خود را به‌صورت تفکیک‌شده مشاهده نمایید و نسبت به ارسال رزومه و استخدام در یک شرکت معتبر اقدام کنید.
کد مطلب: 52704
نام شما
آدرس ايميل شما


محمدعلی
feedback
Iran, Islamic Republic of
خیلی مقاله خوبی بود. ممنون. حرف دل منو زدید. من علوم آزمایشگاهی خوندم و متاسفانه هنوز نتونستم کار مناسب پیدا کنم. امیدوارم سایت های استخدامی بفکر انتشار قوی اگهی های این شغل باشن.