۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۸
تحقیقات نشان می‌دهد:

تبلت‌ها به ابزار استفاده رسانه‌ای تبدیل شده‌اند

ایتنا- پیشرفت تکنولوژی در سیر تحولی تلفن‌های همراه تا به امروز، تبلت‌ها را ابزاری برای استفاده‌های رسانه‌ای تبدیل کرده است.
تبلت‌ها به ابزار استفاده رسانه‌ای تبدیل شده‌اند



تحقیقات جدید نشان می‌دهد اکثر افرادی که از آیپد استفاده می‌کنند بیشتر از این تبلت برای رجوع به سایت‌های اینترنتی و فعالیت‌های سرگرمی چون تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند به این معنا که تبلت در زمان حاضر به نوعی به ابزاری برای استفاده رسانه‌ای تبدیل شده است.


به گزارش ایتنا از مهر، براساس گزارش مرکز تحقیقاتی اطلاعات مصرف‌کننده که نظرسنجی را از بیش از یک هزار کاربر آیپد در اوایل سال جاری انجام داده بود، ۴۰ درصد از شرکت کنندگان اظهار داشتند که عمدتا از دستگاه خود برای مراجعه به سایت‌های اینترنتی استفاده می‌کنند.

این درحالی است که توجه به بخش سرگرمی که دربرگیرنده تماشای فایل‌های ویدئویی، گوش دادن به موسیقی و نگاه کردن تصاویر است توسط ۳۳ درصد از شرکت کنندگان این تحقیق مورد تصدیق قرار گرفته است.

در مقام سوم بخش بازی‌ها قرار دارد که ۲۷ درصد خریداران آیپد را به خود واداشته است.
‌‌‌
\"\"
‌نکته جالب توجه اینجا است که تنها ۱۱ درصد از شرکت کنندگان در این تحقیق از آیپد برای برقراری ارتباط با شبکههای اجتماعی استفاده میکنند.
هشت درصد از آنها نیز از این ابزار الکترونیکی برای کتاب و مجله خواندن استفاده می کنند.

این تحقیق تقویت کننده این نظریه است که تبلت‌ها در وهله اول دستگاه‌های مصرف رسانه‌ای هستند.
این درحالی است که مصرف آیپد در بخش تجاری نیز در حال افزایش بوده است و بسیاری از خریداران آخرین نسخه از آیپد این مسئله را مورد تأکید قرار داده‌اند.

این امر می تواند نشان‌دهنده این مسئله باشد که تبلت‌های هفت اینچی برای بخش سرگرمی از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است؛ به طوری‌که گوگل نکسوس هفت از زمان ارائه آن تاکنون موفقیت‌های خوبی را شاهد بوده است.
از این رو اپل نیز تصمیم دارد نسخه کوچک‌تری از آیپد را برای امسال ارائه کند.
کد مطلب: 22929
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام