۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۴

نمایشگاه نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

ایتنا- آیا روزی را تصور می‌کردید که با صدا، حرکت دست و چهره بتوانید به تلویزیونتان فرمان بدهید؟ اما سامسونگ به این امر تحقق بخشیده!
نمایشگاه نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ


این طراحي، برنامه‌ريزي و تقويت بنيان‌هاي معرفي و اطلاع‌رساني در چارچوبي از خلاقيت و نوآوري است که موجبات تثبيت موقعيت كالا و خدمات مورد نظر در اذهان مخاطبين را بيش از پيش فراهم مي‌آورد.

به گزارش ایتنا در همين راستا، شرکت سامسونگ برای معرفی و نمایش نسل جديد تلویزیون‌های هوشمند خود ايده‌اي بديع را طراحي و اقدام به برپایی نمایشگاهی متفاوت در مرکز خرید (تجاري) گلستان واقع در شهرک قدس تهران نموده است تا با نمايش آخرين فناوری خود در صنعت توليدات صوتی و تصويری برای عموم، بتواند زمینه‌ای نو و در دسترس‌تری را برای بازدیدکنندگان از تلویزیون‌ها فراهم نمايد.


از جمله اهداف برگزاری چنین نمایشگاه خلاقانه و بديع در پايتخت، علاوه بر ایجاد محيطي پويا و اثربخش براي بازديد، امکان نمايش و معرفي بیشتر تلويزيون‌هاي هوشمند براي مخاطبين، برقراري ارتباط مستقيم با جامعه هدف و آسان سازي استفاده از محصول ياد شده نیز بوده است.
این نمایشگاه بی‌بديل در فضای کاملا باز و از چندین غرفه مجزا از هم تشکیل شده است. 

بین این غرفه‌ها دو اتاقک شیشه‌ای جهت کار با تلویزیون‌ها طراحی شده و یک اتاقک مسقف هم برای استفاده از بازی‌ها و برنامه‌های هوشمند ویژه گروه سنی كودك و نوجوان پیش‌بینی شده است.

تعبيه چنين فضايي براي اين طيف سني، نشان از داشتن برنامه‌ای برای ذهنيت سازي و تثبيت جايگاه برند در اذهان اين دسته از مخاطبين است.


هدف از ايجاد اتاقک‌های شیشه‌ای نيز برقراري ارتباط بازدیدکنندگان با برنامه‌های بسيار متنوع موجود در این تلویزیون‌ها است. 
برنامه‌هايي که با صدا و حرکت دست قابليت انتخاب و اجرا شدن دارند.

فضاي ياد شده نيز با ویژگی‌های خود به راحتي سكوت و آرامش منازل را تداعی و به نوعي شرايط خانه را براي مخاطب شبیه‌سازی می‌کند. 

از ديگر جاذبه‌هاي نمايشگاه مذكور، طراحي و ساخت مکان‌هایي ويژه برای نمایش امکانات و قابليت‌هاي متفاوت تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ است.
قابليت‌ها و امتيازاتي مانند تماشای تصاویر سه بعدی Full HD هنگام پخش از تلویزیون، به اشتراک‌گذاری عکس، فیلم و موسیقی از لپ‌تاپ و گوشی هوشمند روی تلویزیون، برنامه کاربردی ایرانی دیوان حافظ، نمایش لحظه به لحظه ترافیک تهران و وب‌گردی با تلویزیون كه فاصله اين محصول را با محصولات متفرقه به حداكثر مي‌رساند. 

مهم‌ترین برنامه کاربردی در این تلویزیون‌ها، تعامل هوشمند است که به راستی تحولی شگرف در صنعت تولید نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند به حساب می‌آید.


با این فناوری منحصر به فرد سامسونگ، کاربر می‌تواند با صدا، حرکت دست و چهره خود به تلویزیون فرمان بدهد تا تلویزیون هم هر چه را که کاربر فرمان داده اجرا نمايد.

 کاری که پیش از این فقط با دستگاه کنترل از راه دور ممکن بود. یعنی صدا و حرکت دست کاربر در اين تلويزيون‌ها، همانند دستگاه ریموت کنترل عمل خواهد نمود.
نمايش قسمتي از قابليت‌ها و امتيازات ویژه محصول در اين فضا، با جذابيت‌هاي سمعي و بصري ديگري نيز همراه است كه لذت حضور در اين فرصت بازديد را صد چندان مي‌نمايد. 

اجرای سرگرمی‌های گوناگون در محيطي شاد، پويا، فرهنگي و خانوادگي، تعداد زیادی بازدید کننده رابه خود جلب می‌نماید به طوری که افراد ضمن بازدید و تجربه کار با اين تلویزیون، از برنامه‌های مفرح اين نمايشگاه نیز لذت می‌برند و شبی خاطره‌انگيز و به ياد ماندني راپشت سر خواهند گذاشت.
 این نمایشگاه به مدت یک ماه آماده پذيرايي از شهروندان تهراني است.

کد مطلب: 22770
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام