۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۸
ادامه روند افزايش قيمت سيم‌كارت‌؛

آخرين وضعيت قيمت سيم‌كارت در بازار تلفن همراه

سرویس: اقتصادي - جامعه اطلاعاتي
ایتنا - قيمت سيم‌كارت‌ها به ويژه در چند هفته اخير به گفته فعالان بازار روند افزايشي داشته است


قيمت سيم‌كارت‌ها به ويژه در چند هفته اخير به گفته فعالان بازار روند افزايشي داشته است و قيمت سيم‌كارت ‌كاركرده با كد يك در بازار در سال جاري حدود يك ميليون تومان است كه اين قيمت با توجه به نوع شماره سيم‌كارت متفاوت است.


به گزارش ایتنا از ایسنا ، قيمت سيم‌كارت صفر با كد دو تقريبا يك ميليون تومان و كاركرده آن حدود ۶۰۰ هزار تومان است و سيم‌كارت صفر با كد سه نيز طي روزهاي اخير به مبلغ۸۵۰ هزار تومان و كاركرده آن ۵۰۰هزار تومان فروخته شد و قيمت سيم‌كارت صفر با كد چهار ۶۰۰ هزار تومان و كاركرده‌ي آن ۳۶۰ هزار تومان است.

هم‌چنين سيم‌كارت صفر با كد پنج هم به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و كاركرده‌ي آن ۳۵۰ هزار تومان به فروش مي‌رسد و سيم‌كارت‌هاي صفر با كد شش به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان و كاركرده‌ي آن به قيمت ۳۳۰ هزار تومان فروخته مي‌شوند. 

قيمت سيم‌كارت صفر با كد هفت و هشت نيز به مبلغ ۳۳۰ هزار تومان و كاركرده‌ي آن ۲۵۰ هزار تومان و قيمت سيم‌كارت‌هاي ۰۹۱۹ به مبلغ ۱۰ هزار تومان است.

اما همراه اول نسبت به ارائه دو نوع سيم‌کارت دايمي با قيمت‌هاي ۱۲۴ هزار و ۸۰۰ توماني با پيش‌شماره ۰۹۱۰ (بدون تضمين) و ۲۵۴ هزار و ۸۰۰ توماني با پيش شماره ۰۹۱۲ (تضمين‌دار) اقدام مي‌كند.

سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل هم پنج هزار تومان به فروش مي‌رسند كه دو هزار تومان شارژ اوليه دارند كه همراه با آن سيم‌كارت هديه به خريدار داده مي‌شود كه برروي آن ۲۰۰ تومان شارژ وجود دارد؛ به‌علاوه ۱۰۰ كيلوبايت GPRS رايگان و ۲۰ پيام الكترونيكي پستچي رايگان هم دارند. اما قيمت سيم‌كارت‌هاي دائمي ايرانسل هم ۱۲۰ هزار تومان به علاوه چهار درصد ماليات ارزش بر افزوده است.

هم‌چنين ايرانسل دو مدل سيم‌كارت پيام‌رسان دائمي و اعتباري دارد كه سيم‌كارت پيام‌رسان دائمي ۵۰ هزار تومان است كه ۲۰ هزار تومان قيمت سيم‌كارت و ۳۰ هزار تومان سپرده است و اعتباري آن چهار هزار تومان به علاوه هزار تومان شارژ اوليه است.
 
کد مطلب: 22353
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام