۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۴

مانیتورتکمیلی مجالی برای فضای بیشتر

ایتنا - با اتصال صفحه نمایش خارجی می‌توان به راحتی از گزینه‌های سخت‌افزاری و گرافیکی پیشرفته لپ‌تاپ سود جست.


چندین سال پیش، کامپیوترهای شخصی(PC)، تنها انتخاب کاربران برای استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزاری کامپیوتر و گشت و گذار در اینترنت بود.
طرفداران حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری هم معمولا PC را اولین انتخاب خود قرار می‌دادند.

اما در چند سال اخیر، پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که لپ‌تاپ‌ها به عنوان یک جایگزین در سبد انتخاب کاربر قرار بگیرند.
قیمت‌های مناسب و سخت‌افزارهای قوی موجب شد که لپ‌تاپ‌ها خیلی سریع جای خود را در بین کاربران اداری و خانگی باز کنند، تا جایی که بیشتر افراد استفاده از لپ‌تاپ را به PC ترجیح می‌دهند.

لپ‌تاپ‌ها در کنار همه مزایا، یک نکته قابل بیان دارند و آن کوچکی صفحه نمایش است که کارهای اداری و طولانی مدت را مشکل می‌کند.
از طرفی بازیکنان حرفه‌ای که به مانیتور بزرگ عادت داشتند، در صفحه کوچک لپ‌تاپ، احساس راحتی نمی‌کنند و دیدن فیلم در مانیتورهای کوچک لذت چندانی ندارد.

راه‌حل اکثر کاربران برای فائق آمدن به این مشکل و حل معمای صفحه نمایش بزرگ و عدم افزایش وزن، استفاده از مانیتور تکمیلی و اتصال آن بصورت همزمان به لپ‌تاپ است.
راه‌حلی که بدون تحمیل وزن اضافه به مجموعه لپ‌تاپ، امکان استفاده از قابلیت‌های پیشرفته و متنوع لپ‌تاپ در صفحه نمایش دوم را با حداکثر کیفیت فراهم می‌آورد.
بدین ترتیب با اتصال صفحه نمایش خارجی می‌توان به راحتی از گزینه‌های سخت‌افزاری و گرافیکی پیشرفته لپ‌تاپ سود جست.

سایز بهینه صفحه نمایش در این رده -برای حداکثر استفاده ممکن از خروجی لپ‌تاپ- ابعادی بیش از ۲۰ اینچ است، چرا که با گذر از این سایز، وضوح پنل صفحه نمایش به میزان چشمگیر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل یا Full HD ارتقا پیدا می‌کند که تفاوت فراوانی را در برخی از کاربری‌ها همچون نمایش فیلم ایجاد می‌نماید.

برای برقراری این اتصال علاوه بر پورت معمول VGA که در اکثر لپ‌تاپ‌ها دیده می‌شود می‌توان از اتصال پیشرفته‌تر HDMI استفاده کرد که ضمن انتقال همزمان صوت و تصویر از وضوح بسیار بالاتری نیز پیشتیبانی می‌کند.

سامسونگ در این رده سه سری ۳۱۰ ، ۳۶۰ و ۵۶۰ را به بازار ایران معرفی کرده است.
این سه سری با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی سامسونگ بهترین تجربه تصویری و سادگی کاربری را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورند.

در صورتی که به طور خاص به دنبال انتخاب مانیتور تکمیلی هستید، بدلیل فناوری پیشرفته و ابعاد مناسب می‌توان به مانیتور ۲۲ اینچی S22A310X plus سامسونگ اشاره کرد که با تجهیز به فناوری نور پس‌زمینه LED و وضوح بالای صفحه‌نمایش شرایط ایده‌آلی را برای انتخاب شدن از سوی کاربران بعنوان مانیتور تکمیلی برخوردار است.
نسبت کنتراست دینامیک این نمایشگر رقم فوق‌العاده ۵,۰۰۰,۰۰۰:۱ است که رنگ‌های مشکی را در تیره‌‌ترین حالت و دیگر رنگ‌های روشن را در حداکثر وضوح و کیفیت به نمایش می‌گذارد.

صرفه‌جوئی خودکار انرژی از جمله دیگر قابلیت‌های حاضر در این مدل محسوب می‌شود که در سه حالت ۲۵%، ۵۰% و خاموش شدن کامل، میزان روشنائی و نور صفحه‌نمایش را مطابق نیازهای کاربران تنظیم می‌کند.

S22A310X Plus با فناوری جدید Magic Angel زاویه دید گسترده‌ای را فارغ از مکان فعلی کاربران ارائه می‌کند که در هر زاویه‌ دلخواه تصویری با کیفیت با رنگ‌های زنده و شفاف ایجاد خواهد کرد.


 
 
کد مطلب: 21900
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام