۰
plusresetminus
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶

تعادل سئو و خلاقیت را در نوشتن محتوا حفظ کنید

ایتنا- یکی از نکاتی که در تولید محتوا باید بدانید و به آن توجه داشته باشید، این است که اگر افراد مختلف و مخاطبانتان، محتوای شما را دوست دارند و آن را می‌پسندند، مطمئن باشید که گوگل هم محتوای شما را می‌پسندد و آن را در صفحه نخست قرار خواهد داد.
تعادل سئو و خلاقیت را در نوشتن محتوا حفظ کنید
وقتی وارد قلمرو پادشاهی سئو یا همان بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو می‌شوید، باید بدانید که پادشاه در این قلمرو، محتواست. محتوا چه در وب‌سایت، پست‌های وبلاگ یا پست‌های مهمان باشد، بخشی جدایی‌ناپذیر از سئو موثر و منحصر به فرد است.
گفتنی است که تمام محتواهایی که تولید می‌کنید هم نمی‌تواند به کسب و کار شما شکوه ببخشد ولی محتوایی که خلاقیت را با خود همراه داشته باشد، می‌تواند سئو را به بهترین شکل درآورد.

به گزارش ایتنا به نقل از آنتروپرونر، در صورتی که در فرآیند نویسندگی، از چاشنی خلاقیت استفاده نمی‎‌کنید و محتوای شما هم مانند بسیاری از رقبایتان خالی از نوآوری است، مطمئن باشید که دارید با دستان خودتان، شانس قرار گرفتن در رده‌های بالای بازار را از دست می‌دهید.
لازم به ذکر است که میزان خلاقیت و رعایت سئو باید در محتوای شما به صورت متعادل باشد.
 
اولین گام برای حفظ این تعادل، جست‌وجوی کلمات کلیدی مهم است. باید در محتوای خود از عباراتی استفاده کنید که فکر می‌کنید مخاطبان بیشتر به دنبال آنها هستند و بیشتر در گوگل این عبارات را جست‌وجو می‌کنند.

یکی از ابزارهای مفید در این زمینه، “Google Keyword Planner” است که با استفاده از آن می‌توانید بیشترین جست‌وجوها در یک زمینه را مشاهده کنید.
 سئو

دومین گام، فکر به حل مشکلات مخاطبان است. سعی کنید ببینید که مخاطبان چه مسائل و مشکلاتی دارند و به نیازهای آنها توجه کنید.
سعی کنید که یک مشکل مهم را پیدا کنید و برای آن راه حل ارائه دهید. افراد از محتوایی استقبال می‌کنند که فکر می‌کنند مفید است. هر چه افراد بیشتر محتوای شما را بخوانند، گوگل رتبه و جایگاه بهتری برای شما قائل می‌شود.
 
راهکار دیگر این است که به محتوای خود جذابیت بدهید؛ چون خیلی از افراد اصلا حوصله خواندن کلیه مطالب را ندارند.
سعی کنید از جملات کوتاه استفاده کنید، عناوین را جذاب کنید. از بولت‌ها، زیرعنوان‌ها و برجسته کردن موارد مهم برای جلب نظر مخاطب استفاده نمایید.
 
کد مطلب: 55603
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام