کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نه علاءالدین تخریب می‌شود و نه معضل قاچاق حل می‌شود

23 خرداد 1395 ساعت 13:14

ایتنا - می‌توان پیش‌بینی کرد که نه بازار بی‌سامان موبایل کشورمان به این زودی‌ها سر و سامان می‌گیرد و نه فعلا خبری از اجرای قانون در پاساژ علاءالدین است.




ساحره چمنی- دو سالی می شود که موضوع ساخت و تخریب پاساژ علاءالدین مطرح شده و ارگان های بسیاری از شهرداری و شورای شهر تا دیوان عدالت اداری بسیج شدند تا این طبقه خلاف را تخریب کنند، اما حالا پس از گذشت دو سال خبرها حاکی از آن است که ظاهرا باید تخریب این طبقه از مرکز خرید علاءالدین را فراموش کنیم.

به این ترتیب گویی شایعات و حرف و حدیث هایی که درباره قدرت این پاساژ شنیده می‌شود واقعیت دارد و غول چراغ جادو را نباید دست کم گرفت.

شاید شما هم تصور کنید که تخریب یک طبقه از یک مرکز خرید چقدر کار بزرگی است که چندین سازمان شهری، قضایی و پلیسی از پس آن برنیامده باشند، اما با کمی ریزبینی می‌توان به این موضوع واقف شد وقتی سازمان‌هایی به بزرگی شهرداری و شورای شهر و دیوان عدالت اداری نتوانند یک طبقه چند ۱۰ متری از یک پاساژ را که هزاران دلیل بر غیرقانونی بودن آن وجود دارد و یکی از مهم‌ترین آنها در معرض خطر قرار دادن جان فروشندگان و مشتریان است، را تخریب کنند، چطور می‌توان انتظار داشت که قضیه‌ای به بزرگی قاچاق ۹۰ درصدی گوشی موبایل در بازار کشورمان حل و فصل شود.

به هر حال مورد روشنی همچون علاءالدین که احکام قضایی دارد و صورت مساله کاملا روشن است، همچنان ایستاده و حالا این پرسش ایجاد می‌شود که واقعا قاچاقچی‌های قدرتمند و ناپیدا نمی‌توانند بایستند؟
به این ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد که نه بازار بی‌سامان موبایل کشورمان به این زودی‌ها سر و سامان می‌گیرد و نه فعلا خبری از اجرای قانون در پاساژ علاءالدین است.

از سوی دیگر حالا به نظر می‌رسد زمزمه‌های مبنی بر رونق گرفتن طبقه هفتم این مرکز خرید نیز به زودی رنگ واقعیت گرفته و احتمالا باید منتظر اخباری درباره رفع خلافی این طبقه باشیم و بعد هم گویی نه خانی آمده و نه خانی رفته است. (منبع: فناوران اطلاعات)


کد مطلب: 43501

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/note/43501/نه-علاءالدین-تخریب-می-شود-معضل-قاچاق-حل

ايتنا
  https://www.itna.ir