کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کریستف کلمب‌های ایرانی

24 بهمن 1394 ساعت 15:00

ایتنا - همین حالا که اوضاع دوستانه و جو رفاقتی است، هیات‌ها، هیات‌وار به کشورهای مختلف سفر کرده و با انتشار سفرنامه و الحاقاتش ما را از وجود ممالک دیگر آگاه کنند.




شبنم کهن چی- فناوران - عرض شود پساتحریم فرصت خوبی برای کشف کشورهای جدید است.
ما فکر می‌کردیم قرار است با کشورهای تکراری و همه‌شناس تجارت کنیم. اما بعد فهمیدیم که چه فایده دارد با کشورهای شناس وارد معامله و تجارت شویم. باید فرصت‌های جدید را شناسایی کنیم در جایی که حتی بومیانش هم نمی‌توانند فرصتی پیدا کنند.

در همین راستا گروهی از مردان آی‌تی ایرانی در نقش کریستف کلمب قرار است به کشورهای زیر پونز، کنار پونز و پخش و پلا در اقصا نقاط دنیا سفر کنند تا پرچم آی‌سی‌تی ایرانی را آنجا برافراشته و با القاب افتخارآفرین به کشور بازگشته و شرح فتوحات‌شان را تقدیم جامعه ایرانی کنند.

کشف این کشورهای کوچک باعث می شود هنگامی که کشورمان مغضوب بین‌المللی می‌شود و کشورهای ریز و درشت با ما قطع همکاری می‌کنند ما آواز سر ندهیم «جیبوتی کجایی؟ دقیقا کجایی؟»
همین حالا که اوضاع دوستانه و جو رفاقتی است، هیات‌ها، هیات‌وار به کشورهای مختلف سفر کرده و با انتشار سفرنامه و الحاقاتش ما را از وجود ممالک دیگر آگاه کنند.

همه این ها را گفتم که تشکر کنم از مردان بزرگی که قرار است به مولداوی بروند.
خبر سفر این عزیزان در اردیبهشت ماه سالی که پیش روست باعث شد من یک کشور را کشف کنم. این کشور که فقیرترین کشور در همسایگی اتحادیه اروپاست به خاطر بیکاری بیشترین مهاجرت را طی سال‌های گذشته داشته است. لذا من به مردان آی‌تی توصیه می‌کنم تا چند نفری در این کشور محصور در خشکی باقی مانده‌اند و مولداوی‌ها منقرض نشده‌اند به آن سفر کنند و در راه برگشت سری هم به رومانی بزنند و آنتی‌ویروس ایرانی را به عنوان سوغات از این کشور روی سفرنامه‌شان گذاشته و به آغوش مام وطن بازگردند.
 


کد مطلب: 41167

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/note/41167/کریستف-کلمب-های-ایرانی

ايتنا
  https://www.itna.ir