۱۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۵

اشتباه فاحش در تبلیغات یک برند معروف!

ایتنا - ویرایش لازم نیست...
اشتباه فاحش در تبلیغات یک برند معروف!


حسین رسولی - همه ما با این عبارت آموزشی و طنزآمیز در دوران دبیرستان آشنا هستیم که: «بخشش لازم نیست اعدامش کنید.» عبارتی که لزوم ویرایش و ویراستاری را به بهترین نحوی به آموزندگان القا می‌کرد.

از آن هنگام مدت زمان مدیدی گذشته و اغلب ما ما مدارج علمی مترقی‌تر را گذرانده ایم. ولی همچنان لزوم توجه به چنین مواردی در نزد اغلب مهندسان و کارشناسان و پزشکان نیز مهجور مانده است.

نمونه آن همچنان که در تصویر می‌بینید، اشتباه فاحشی است که در تبلیغات محیطی یکی از برندهای معتبر بین المللی که در جای جای شهر پخش شده، صورت گرفته است.

آنچه مایه تاسف و البته حیرت است اینکه متصدیان تبلیغات مربوط زمان و هزینه هنگفتی را صرف ایجاد این تبلیغ کرده اند؛ بدون آنکه اندک وقعی به محتوا و معنی و صحت آن گذاشته باشند.
 
 
 
کد مطلب: 34804
نام شما
آدرس ايميل شما


ديلمي
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا سربسته مي گي؟ لطفاً طوري بنويس كه براي همه قابل هضم باشه!
feedback
Iran, Islamic Republic of
شاید منظورش علامت سواله.
علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
شما که دارین این برندو خوب تبلیغ میکنین چقدر پول گرفتین
feedback
Iran, Islamic Republic of
اشکالش همان یک علامت سوال است؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
بنظر من غیر از غلط ضایعی که از نظر دستوری دارد، نوعی بی احترامی به زبان فارسی هم در آن هست.
امین
feedback
Iran, Islamic Republic of
سخت نگیر. بگو آن 12 هزار و اندی میلیارد دلار کجا رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینها فکر میکنند چون برند مثلا بزرگی هستند همه کارها و تبلیغاتشون درسته.
ممنون از ایتنا که مچشون رو گرفتی و بیسوادیشون رو نشون دادی
محمد اعمی
feedback
Iran, Islamic Republic of
چه تابلو تبلیغ این برند رو کردید.
حالا اگه یه برند دیگه بود، که پولی نمی داد، هزار بار شطرنجیش می کردید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
اخه دوست دانشمند
شما تبلیغ توی این میبینی؟ مگر اینکه کل تابلو رو حذف میکرد اینو اونوقت هیچی معلوم نبود که.
واقعیته که داریم توی خیابونا و بزرگراها میبینیمش هر روز
علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
اگه اشتباه هم بوده خودش یک جلب توجه بیشتر ، یک آشنایی و دیدن بیشتر برند مربوطه و یک تبلیغ بیشتری است
feedback
Iran, Islamic Republic of
خیلی بد تبلیغ کردن.
فارسی هم می فهمه یعنی چی؟ مگه بلانسبت در باره حیوون حرف میزنی؟
به زبان همه باید احترام گذاشت مخصوصا کشوری که شما بازارش رو قبضه کردی و بدلیل تحریم و نبودن رقبای قوی دارین حسابی ازش سود می برین
رضاسعید
feedback
Iran, Islamic Republic of
خیلی ممنون که چهره این اشخاص بیسواد و وطن فروش را افشا کردید گوشی فقط glx
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام