۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۶

آقای وزیر! قاچاقچیان مستحق برخوردند نه احترام

ایتنا - گویا آقای وزیر درنظر دارد برای حل مشکل چندین ساله VoIP از در عطوفت وارد شود. چرا که گفته است به این قاچاقچیان کهنه‌کار و میلیاردر احترام می‌گذارد!


م.ر.بهنام رئوف - دو روز پیش محمود واعظی، وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات مهمان نمایندگان بخش خصوصی در صبحانه کاری اتاق بازرگانی بود. میهمانی‌ای که به نوشته برخی از خبرگزاری‌‌ها پر بود از متلک پرانی‌های میزبان و مهمان و مهمانان.

نکته‌ای که اما در این بین بیش از همه نمایان است باز هم همان ادبیات چندپهلوی آقای وزیر است.
هر چند که به نظر می‌آید اتفاقا واعظی در این مدت کم به خوبی رفتار و منش و جنس خواسته‌های بخش خصوصی حوزه خودش را شناخته و گاهی نیز در برابر زیاده خواهی‌های آنها ایستادگی کرده است اما به هر حال برخی از پاسخ‌ها و حتی تشرهای او به خصوصی‌ها ابهام آمیز است.

واعظی در جایی از این نشست، برخی شرکت‌های ISP و ISDP را متهم به قاچاق ترافیک کرد و در پاسخ به این سوال که چرا وزارت ارتباطات دنبال محدودیت کاری برای این شرکت‌ها است می‌گوید: آدرس تمام این شرکت‌ها را دارم و اینکه تا الان علیه آنها اقدامی را انجام نداده‌ام، صرفا احترام به آنها بوده است زیرا بسیاری از این شرکت‌ها در لوای مجوزهای خود قاچاق ترافیک می‌کنند و ما اجازه نخواهیم داد به اسم خدمات، قاچاق صورت گیرد زیرا اینها پول بیت‌المال است.
وی در ادامه تاکید کرده: خود این افراد می‌دانند که منظورم چه هست و چند میلیون دقیقه قاچاق ترافیک داشته‌اند اما بدانند که جلوی این کار را می‌گیرم.

گویا آقای وزیر درنظر دارد برای حل مشکل چندین ساله VoIP از در عطوفت وارد شود. چرا که گفته است به این قاچاقچیان کهنه‌کار و میلیاردر احترام می‌گذارد!
قاچاقچیانی که سال‌ها است در پوشش فعالیت سالم، سرمایه‌های ملی را بلعیده و تا تقی به توقی برای اصلاح آنها می‌خورد، از تاریکخانه‌های خود بیرون زده و فریاد ورشکستگی و بیکاری نسل جوان و به ظاهر دانش آموخته آن‌ها گوش همه را کر می‌کند.
آقای وزیر! وزرای قبل از شما هم همین راه و فرصت برای تغییر را امتحان کرده و به بن بست رسیدند، شما این کار را نکنید. اگر واقعا مرد عمل هستید و آدرس واقعی همان قاچاقچیانی را که گفتید دارید، همین امروز به جای احترام به مقابله با آن‌ها بپردازید.
 
کد مطلب: 33483
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام