۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۳

اخبار وزارت ارتباطات را کجا بخوانیم؟

ایتنا - در این میان سایت رسمی وزارت ارتباطات نیز فعال است و علی‌القاعده انتظار می‌رود اخبار مهمی از این دست در این سایت نیز منعکس شود. اتفاقی که در مورد اخیر رخ نداد.


دانیال رمضانی - روز گذشته خبری به نقل از وزیر ارتباطات در برخی رسانه‌ها نقل شد که اهمیت زیادی در حوزه اینترنت داشت.
موضوع از این قرار بود که چندی پیش وزیر ارتباطات وعده کاهش ۲۰ درصدی قیمت اینترنت را داده بود. بر این اساس نیز مقرر شده بود که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با حضور مخابراتی‌ها و شرکت‌های اینترنتی، روش اجرای این وعده را بررسی کنند.

اگرچه در خبرها آمده بود که این جلسات به نتیجه‌ای نرسیده و قرار بود شرکت‌های اینترنتی پیشنهاد خود را به رگولاتوری بدهند.
تا این که وزیر ارتباطات روز گذشته در شبکه اجتماعی کلوب نوشت:" همانطور که قبلاً برای کاهش تعرفه اینترنت قول داده بودم جلسات کارشناسی با حضور نمایندگان شرکت زیرساخت، شرکت مخابرات و شرکتهای PAP تشکیل شد و در نهایت قبول کردند که با کاهش هزینه ها و تقلیل سود و افزایش بهره وری، تعرفه حجمی اینترنت ADSL به مقدار ۲۰ درصد کاهش یابد و این پیشنهاد در جلسه امروز صبح کمیسیون تنظیم مقررات در کشور با حساسیت و همراهی اعضاء به تصویب رسید."

جالب آنکه با مراجعه به سایت رسمی وزارت ارتباطات اثری از این خبر مهم نیست و روابط عمومی وزارت ارتباطات هم این خبر را برای رسانه‌ها ارسال نکرد.
وزیر ارتباطات این روزها در چهار شبکه اجتماعی ایرانی به نام‌های زیگور، کلوب، آپارات و تبیان صفحه ایجاد کرده و به گفت و گو با کاربران می‌پردازد.

در این میان سایت رسمی وزارت ارتباطات نیز فعال است و علی‌القاعده انتظار می‌رود اخبار مهمی از این دست در این سایت نیز منعکس شود. اتفاقی که در مورد اخیر رخ نداد.

از این رو حالا این پرسش ایجاد می‌شود که آیا رسانه‌ها برای اطلاع از اخبار حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید به پنج سایت یعنی سایت وزارت ارتباطات و چهار شبکه اجتماعی وزیر ارتباطات مراجعه کنند؟
 
کد مطلب: 29434
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام