۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۰

وزیر ارتباطات و پایان یک دغدغه

hdjkh - وزیر ارتباطات به این ترتیب به ابهامات و نگرانی‌های مردم و کارشناسان نیز پایان داد که بیش از این نمی‌توان مردم و کشور را از نسل جدید خدمات که در دنیا مورد بهره برداری‌های مختلف قرار گرفته محروم کرد.


علی شمیرانی - روز گذشته محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رویکردی واقع‌بینانه و منطبق با پیشرفت‌های روز فناوری‌های ارتباطی در منطقه و دنیا، خبر خوشی به کاربران و فعالان عرصه ارتباطات کشور داد.

واعظی که نخستین بار بعد از بازگشت از اجلاس سران ارتباطات آسیا در تایلند از تصمیم جدید خود سخن گفته بود، بار دیگر در جمع رسانه‌ها اعلام کرد، توصیه‌ام به اپراتورهای موبایل کشور این است که با توجه به این که در دنیا به سرعت اپراتورها از نسل سه به نسل چهار عبور می‌کنند در ایران هم سرمایه‌گذاری‌ها بیشتر به سمت نسل چهارم برود.

این سخنان بی‌شک به منزله پایان عقب‌ماندگی بیش از پیش کشور از فناوری‌های ارتباطی و فرصت‌های جانبی آن تلقی شده و از این رو خبر بسیار خوبی برای دو اپراتور اصلی کشور و ده‌ها میلیون کاربر آنها محسوب می‌شود.

وزیر ارتباطات به این ترتیب به ابهامات و نگرانی‌های مردم و کارشناسان نیز پایان داد که بیش از این نمی‌توان مردم و کشور را از نسل جدید خدمات که در دنیا مورد بهره برداری‌های مختلف قرار گرفته محروم کرد.

از این رو در خصوص اتخاذ چنین سیاستی می‌توان گفت از بابت وزیر ارتباطات تا حدود زیادی نگرانی برطرف شد. چه به هر حال وی نشان داد فارغ از اختلاف نظرهایی که با یک اپراتور دارد توجه به منافع کاربران و موقعیت کشور را ارجح‌تر می‌داند.
 
کد مطلب: 28536
نام شما
آدرس ايميل شما


حسینی
feedback
سلام

خوب خدا را شکر که اظهار نظر بی هزینه و عوارض وزیر شما را راضی کرد. حکایت جای ناف زمین ملانصرالدین را یک بار دیگر اگه نخوانده ای بخوان!!

زنده باد نسل 4 مرده باد نسل 3!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام