۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۶

حماسه سیاسی اینترنت پرسرعت می‌خواهد! (طنز)

ایتنا - یقین بدانید اگر مردم کمی از این شوروشوق کم کنند و هی صفحات را ریفرش نکنند، اوضاع درست می‌شود! اگر نشد، لابد آن کسی که پای را روی سیم گذاشته‌ و یا آن را از برق کشیده است، اوضاع را درست می‌کند.


رضا ساکی - خیلی‌ها گمان می‌کنند چون امروز قرار است وزارت‌کشور اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت‌شده را اعلام کند، از دیشب اینترنت کند شده است!
بنا بر گزارش‌های مردمی، اینترنت از دیشب خیلی کند شده است، طوری که انگار کسی پایش را روی سیم آن گذاشته باشد یا کلا اینترنت را از برق کشیده باشند!

از همان دیشب گمانه‌زنی زیادی درباره کندی اینترنت منتشر شد و خیلی‌ها گفتند که این به اعلام وزارت‌ کشور ربطی ندارد و قطعی جهانی است! ولی راستش من هم گمان می‌کنم کندی اینترنت به اعلام نتایج صلاحیت‌ها ربط دارد، ولی بنده مسئولان را در این امر مقصر نمی‌دانم، بلکه مقصر اصلی کاربران اینترنت هستند که برای اعلام نتایج عجله دارند و دائم به سایت‌ها سر می‌زنند و صفحات را ریفرش می‌کنند تا خبری از تأیید و یا رد صلاحیت‌ها بگیرند.

این‌طوری است که اینترنت کند می‌شود و حالت قطعی پیدا می‌کند. یقین بدانید اگر مردم کمی از این شوروشوق کم کنند و هی صفحات را ریفرش نکنند، اوضاع درست می‌شود!

اگر نشد، لابد آن کسی که پای را روی سیم گذاشته‌ و یا آن را از برق کشیده است، اوضاع را درست می‌کند. به هر حال، ایجاد حماسه سیاسی اینترنت پرسرعت می‌خواهد. این‌طوری همه ول‌معطلیم. 
 
 
باقی بقای‌تان! 
 
 
کد مطلب: 26266
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
کلا شعور مردم مورد عنایت قرار میگیره و معلوم نیست این خرزوخان مهندس انتخابات کی ؟
feedback
تا کی میخواد این وضیت ادامه پیدا کنه?
اینترنت حلزونی ما روز به روز کند تر میشه?
علتشو حمله ی سایبری و کندی سرعت جهانی اعلام میکنن? چرا یه درصد احساس نمیکنن این ملت شعور دارن?
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام