۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۶
چرا صورت مسئله تغيير مي‌كند؟

آنان كه مقصر نيستند

ايتنا - در حالی که اتفاقات اخیر و نارضایتی کاربران مشخصا هیچ ارتباطی با کم‌فروشی بخش خصوصی ندارد، چه دلیلی دارد که صورت مسئله تغيير كند؟



ايمان بيك
اگر نفهمیده باشیم مسئول قطعی ایمیل‌ها دقیقا کیست، حداقل می‌دانیم چه کسی نیست.

می‌دانیم سرویس دهندگان خدمات اینترنتی نمی‌خواهند با ناراضی تراشی، کسب و کارشان را در معرض تهدید قرار دهند.

چه دلیلی دارد که سرویس دهندگان اینترنت، همه خدمات خود را ارائه کنند، اما استثنائا ایمیل‌ها را از دسترس خارج کنند؟

حالا نمی‌دانیم چرا باید وزیر محترم ارتباطات مجددا موضوع کم‌فروشی اینترنت را مطرح کند و در پی آن نیز مدیر کل نظارت رگولاتوری به شرکت‌ها اخطار کند که در صورت کم‌فروشی، تعطیل خواهند شد؟

همه موافقند که نظارت نهادهای مربوط بر کم‌فروشی، در هر بخشی چه خصوصی و چه دولتی، تشدید و با خاطیان برخورد شود. اما در حالی که اتفاقات اخیر و نارضایتی کاربران مشخصا هیچ ارتباطی با کم‌فروشی بخش خصوصی برقرار نمی‌کند، چه دلیلی دارد که با تغییر صورت مسئله و به جای پاسخگویی، تقصیر را به گردن کسانی بیندازیم که این روزها گویا با سکوت کامل نهادهای صنفی، زبانی و امکانی برای دفاع از خود نمی‌یابند؟
 
کد مطلب: 21340
نام شما
آدرس ايميل شما


مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
راستش دیگه اونقدر بخاطر اینترنت بلا سر کاربران آوردن با هر قطعی و پایین اومدن سرعت اینترنت کاربرا دقیقا" میدونند مشکل از کجاست ولی خوب بدبختی اینکه چون در ایران هیچوقت حق با مشتری نیست هیچکاری هم نمیشه کرد. و وزارتی که متولی اینترنته همیشه هروقت مشکلی پیش میاد اظهار بی اطلاعی میکنه و این اگر نشان از هیچ دلیل نداشته باشه نشان از این داره اینهایی که تو این وظارت هستند هیچ تخصصی در این امور ندارند که همیشه نمیدونند مشکل از کجاست و با اینکار ناکارآمدی خودشون رو تو این زمینه نشان میدند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام