۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷

۵۶ درصد از خدمات دستگاه ها به صورت الکترونیکی در دسترس مردم قرار دارد

دستگاه ها مکلف هستند تا پایان سال اول برنامه هفتم توسعه ۱۰۰ درصد خدمات خود را به شکل الکترونیکی ارائه کنند و ۲۰ درصد این ۱۰۰ درصد را هم به شکل هوشمند ارائه کنند که درحال حاضر تقریبا ۱۶ درصد خدمات ما به صورت هوشمند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می شود.  
۵۶ درصد از خدمات دستگاه ها به صورت الکترونیکی در دسترس مردم قرار دارد

معاون توسعه زیرساخت دولت هوشمند سازمان فناوری اطلاعات گفت: دستگاه ها مکلف هستند تا پایان سال اول برنامه هفتم توسعه ۱۰۰ درصد خدمات خود را به شکل الکترونیکی ارائه کنند و ۲۰ درصد این ۱۰۰ درصد را هم به شکل هوشمند ارائه کنند که درحال حاضر تقریبا ۱۶ درصد خدمات ما به صورت هوشمند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می شود.  

به گزارش ایتنا از ایسنا، جواد موحود- معاون توسعه زیرساخت دولت هوشمند سازمان فناوری اطلاعات- اظهار کرد:  تاکنون ۵۶ درصد از خدمات دستگاه های اجرایی به صورت الکترونیکی در دسترس مردم قرار گرفته است و تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۴ این فرصت است که این درصد به ۱۰۰ درصد برسد.  

وی افزود: یعنی دستگاه ها مکلف هستند تا پایان سال اول برنامه هفتم توسعه ۱۰۰ درصد خدمات خود را به شکل الکترونیکی ارائه کنند و ۲۰ درصد این ۱۰۰ درصد را هم به شکل هوشمند ارائه کنند که درحال حاضر تقریبا ۱۶ درصد خدمات ما به صورت هوشمند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می شود.  

موحد در یک گفت و گو تلویزیونی گفت: تکلیف قانون در بند «ج» ماده ۱۰۷ این است که تا پایان سال پنجم برنامه هفتم توسعه ۱۰۰ درصد خدمات به شکل هوشمند ارائه شود.  
کد مطلب: 83609
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ