۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۴

تعمیر لباسشویی در اهواز

اگر خودتان به عیب یابی و تعمیر وسایل برقی علاقه‌مند هستید می‌توانید بخشی از مشکلات ساده‌تر را برطرف کنید. اما در مواردی که مشکلات کمی تخصصی‌تر بوده و نیازمند مهارت بالاتری هستند، حتماً باید برای بررسی دقیق و پیدا کردن قطعه آسیب دیده از یک فرد متخصص کمک بخواهید. می‌توانید با کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز در تماس باشید در ادامه برخی از مشکلات رایج در این دستگاه را بررسی می‌کنیم.
تعمیر لباسشویی در اهواز
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



این روزها ماشین لباسشویی از ضروری‌ترین وسایلی هستند که در هر خانه‌ای مورد استفاده قرار دارد. همه ما برای شستن لباس‌های خود به ماشین‌های لباسشویی وابسته هستیم و به همین دلیل ایراد در این دستگاه می‌تواند برای ما بسیار آزاردهنده و مشکل‌ساز باشد. اگر در اهواز زندگی می‌کنید می‌توانید برای رفع مشکلات این دستگاه با مراکز مجاز تعمیر لباسشویی در اهواز تماس داشته باشید.
اگر خودتان به عیب یابی و تعمیر وسایل برقی علاقه‌مند هستید می‌توانید بخشی از مشکلات ساده‌تر را برطرف کنید. اما در مواردی که مشکلات کمی تخصصی‌تر بوده و نیازمند مهارت بالاتری هستند، حتماً باید برای بررسی دقیق و پیدا کردن قطعه آسیب دیده از یک فرد متخصص کمک بخواهید. می‌توانید با کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز در تماس باشید در ادامه برخی از مشکلات رایج در این دستگاه را بررسی می‌کنیم.
 

بررسی علت روشن نشدن دستگاه توسط متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز


اگر پس از چرخاندن ولوم و فشردن دکمه ماشین لباسشویی، دستگاه شما روشن نمی‌شود احتمال خرابی بخشی مربوط به سیستم برقی ماشین لباسشویی وجود دارد. ابتدا ببینید جریان برق خانه شما وصل باشد. اگر پریز دیگری در نزدیکی لباسشویی شما قرار دارد دستگاه را به آن زده و مطمئن شوید ایراد از خود ماشین لباسشویی است. می‌توانید با کمک متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز دوشاخه و کابل برق ماشین لباسشویی را نیز چک کنید.
ایراد دیگری که می‌تواند باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی شما شود خراب شدن کلید دستگاه است. همچنین احتمال خرابی رابط‌های میکروسوئیچ نیز وجود دارد. با ادامه داشتن مشکل لازم است هیدرواستات بررسی شده و اگر ایرادی در آن دیده نشد، این بار قطعات دیگری مانند پمپ تخلیه آب، ولوم تایمر، شیربرقی و … بررسی شوند. هر زمان نیاز بود با کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز تماس داشته باشید.
 
 

بررسی دلیل عدم آبگیری ماشین لباسشویی


اگر متوجه ایراد در روند آبگیری کردن ماشین لباسشویی خود شدید باید در ابتدا مطمئن شوید درب دستگاه شما کاملاً بسته شده باشد. ایراد در قفل درب یا میکروسوئیچ ان می‌تواند باعث شود درب درست بسته نشده و روند آبگیری متوقف گردد. اگر از این مورد مطمئن شدید می‌توانید خودتان قطعات تخصصی‌تر را بررسی کرده یا با کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز تماس داشته باشید.
در ادامه لازم است هیدرواستات ماشین لباسشویی شما بررسی شود. از سالم بودن پمپ لباسشویی اطمینان یابید. احتمال ایراد در رابط میان کلید تایمر نیز وجود دارد. در مرحله بعد ببینید ایرادی در شیر برقی ماشین لباسشویی شما به وجود نیامده باشد. شلنگ‌های آب در پشت ماشین لباسشویی را بررسی کرده و از باز بودن مسیر عبور آب و نداشتن نشتی در شلنگ اطمینان یابید. در نهایت اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز در ارتباط باشید.
 

بررسی توقف دستگاه بعد از آبگیری در مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز


یکی از مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی ممکن است تجربه کرده باشید همین مورد است، دستگاه شما بعد از اتمام آبگیری متوقف شده و کاری انجام نمی‌دهد. در چنین شرایطی باید ابتدا از سالم بودن هیدرواستات در ماشین لباسشویی خود مطمئن شویم. سپس به سراغ موتور ماشین لباسشویی رفته و اگر سوخته بود برای تعویض آن از متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید.
احتمال دارد کار نکردن ماشین لباسشویی شما به دنبال قطع شدن سیمی باشد که برای ارتباط میان موتور تایمر و هیدرواستات استفاده می‌شود. برای بررسی این موضوع می‌توانید به سادگی از یک اهم متر استفاده نمایید. اگر نیاز بود برای تعمیر سیم اقدام نموده و اگر نتوانستید علت را پیدا کنید با مراکز تعمیر لباسشویی تماس داشته باشید.
 
 

بررسی دلیل عدم توقف آبگیری در ماشین لباسشویی


گاهی اوقات ماشین لباسشویی شما بدون هیچ مشکلی روشن شده و شروع به آب‌گیری می‌کند. اما بعد از مدتی متوجه می‌شوید آبگیری دستگاه ادامه داشته و متوقف نمی‌شود. برای پیدا کردن علت بروز این مشکل ببینید آب درون دیگ چقدر است. اگر به قدری آبگیری ادامه داشته که شما می‌توانید حجم آب زیادی را در دیگ لباسشویی خود مشاهده کنید احتمال خراب شدن شیر ورودی آب وجود دارد که می توان برای تعویض آن از مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز کمک خواست.
می‌توانید برق ماشین لباسشویی را قطع کنید. اما اگر دیدید با وجود قطع بودن برق دستگاه بازهم آبگیری آن متوقف نشده است باید شیر آب را مورد بررسی قرار دهید. اما اگر دیدید همزمان با قطع شدن جریان برق، روند آبگیری در لباسشویی نیز به پایان می‌رسد باید احتمال خرابی تایمر ماشین خود را در نظر داشته باشید. همچنین امکان ایراد در سوئیچ فشار یا کاهش فشار آب در شلنگ وجود دارد که می توان برای بررسی دقیق علت ان از کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بگیرید.
 

بررسی علت نشتی آب در ماشین لباسشویی


نشتی آب از ماشین لباسشویی اصلاً اتفاق خوشایندی نیست، اینکه هر بار پایتان را در آشپزخانه گذاشته و ببینید آب در کف آن دیده می‌شود اصلا تجربه خوبی نخواهد بود. برای بررسی علت نشتی باید ببینید دقیقاً نشتی آب از کدام بخش ماشین لباسشویی شما اتفاق می‌افتد. برای این کار بهتر است از متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید. اگر می‌خواهید خودتان کار را ادامه دهید ابتدا درپوش دستگاه را جدا کرده و بعد آن را به برق بزنید.
حالا با دقت به کار ماشین لباسشویی دقت کنید. اگر نشتی از رابط‌های لاستیکی اتفاق می‌افتد کافی است آن‌ها را عوض کنید. در صورتی که نشتی آب از جاپودری دستگاه باشد بازهم می توان با تعویض این قطعه مشکل را برطرف نمود. احتمال نشتی آب از واترپمپ یا شلنگ‌های ورودی یا تخلیه آب نیز وجود دارد. برای بررسی بیشتر با کارشناسان در تماس باشید.
 
 

بررسی دلیل آبگیری لباسشویی در زمان خاموش بودن


اگر در زمانی خاموشی دستگاه باهم آب وارد دیگ آن می‌شود احتمال خراب شدن شیر آب وجود دارد. شیر آب متصل به ماشین لباسشویی را باز کرده و اگر ایراد آن قابل تعمیر نبود، شیر را عوض کنید. همچنین ممکن است ایرادی در تایمر ماشین لباسشویی شما ایجاد شده باشد که بهتر است برای بررسی علت دقیق آن با متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز تماس داشته باشید. احتمال خراب شدن برد الکتریکی نیز وجود دارد که با در نظر داشتن حساسیت بالای آن بهتر است خودتان هیچوقت دست به تعمیر برد نزنید.
 
کد مطلب: 73151
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام