۱
plusresetminus
سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵

کانفیگ مناسب برای سرور مجازی ترید چه چیزی است؟

VPS یا سرور مجازی یک راه حل عالی برای بالا بردن پتانسیل معاملاتی تریدر‌ها به شمار می‌رود. شما با استفاده از این نوع سرور، علاوه بر داشتن یک اتصال ایمن و آی‌پی ثابت خارجی، می‌توانید در کمترین زمان ممکن معاملات خود را انجام داده و از منابع متناسب با حجم کاری و نیاز‌های خود استفاده کنید.
کانفیگ مناسب برای سرور مجازی ترید چه چیزی است؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



همه تریدر‌ها به دنبال یک محیط معاملاتی بهینه هستند که بتوانند در آن محیط بهترین فرصت‌ها برای کسب سود در زمان معاملات را رصد کنند.
تریدینگ ارز دیجیتال، یک بازار بین‎المللی جهانی با نقدینگی بالا و حجم معاملات باورنکردنی است. آمار‌ها نشان می‌دهند در هر روز دست کم 6 الی 7 تریلیون دلار در این بازار جابجا می‌شود.
تمام افراد می‌توانند با کمترین سرمایه وارد این بازار شده و با آموزش درست، از آن کسب درآمد کنند. معاملاتی که در این بازار انجام می‌شود، به محاسبات بالا و پایداری شبکه نیاز دارد. یکی از ابزار‎هایی که به تازگی در بین تریدر‌ها محبوب شده، VPS یا همان سرور مجازی است.
شما با در اختیار داشتن یک VPS، بدون هیچ مزاحمت و وقفه‌ای، منابع و قابلیت‌های بسیاری در اختیار خواهید داشت و می‌توانید بسیاری از مشکلاتی که تریدر‌ها در طول روز با آن‌ها مواجه هستند را دور بزنید. علاوه بر این، با VPS یک اتصال پایدار و امن را تجربه خواهید کرد.
 

VPS یا سرور خصوصی مجازی چیست؟


VPS، در واقع یک محیط مجازی پارتیشن‌بندی‎شده و ایزوله‌ای است که از یک سرور فیزیکی با استفاده از تکنولوژی مجازی سازی جدا شده است. برخی از رایج‌ترین مزایای VPS عبارتند ‎از در دسترس بودن منابع اختصاصی و جداگانه، مدیریت‎پذیر بودن، مقیاس‌پذیری بالا، تفکیک وظایف، امنیت بالا و بسیاری موارد دیگر.
در واقع، با در اختیار داشتن یک سرور مجازی ارزان شما بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های سخت‎افزاری اضافی، می‌توانید از امکانات سرور فیزیکی استفاده کنید.
از محبوب‌ترین انواع VPS می‌توان به سرور مجازی ویندوز، لینوکس و Cloud VPS اشاره کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا سرور خود را با توجه به نیاز و سیستم‌عاملی که قصد نصب آن را دارند انتخاب کنند. رایج‌ترین سیستم عامل مورد استفاده برای تریدرها سیستم عامل ویندوز است. با نصب سیستم عامل ویندوز بر روی سرور می‌توانید از انواع پلتفرم‌ها و نرم افزارهای مورد نیاز برای ترید مانند cTrader و Metatrader 4 به راحتی استفاده کنید.
 

چرا استفاده از VPS برای تریدر‌ها مهم است؟

 
VPS یا سرور خصوصی مجازی چیست؟

اگر تریدر هستید، حتما با اهمیت زمان در این نوع فعالیت آشنایی کافی دارید. در بعضی از مواقع، شما باید در کمتر از 1 دقیقه یک ارز را بخرید و یا بفروشید؛ در غیر اینصورت ممکن است ضرر کنید. شما با در اختیار داشتن سرور مجازی ترید، بدون نگرانی درباره خراب‎شدن یا کند‎شدن رایانه و یا کند شدن اتصال به اینترنت، به کارتان ادامه می‌دهید.
   - بسیاری از تریدر‌های موفق از چندین پلتفرم معاملاتی استفاده می‌کنند. در نتیجه، اهمیت ایمن و پایدار‎بودن شبکه برای آن‌ها چند برابر می‌شود. شما می‌توانید با هر نوع کامپیوتری (حتی سخت‎افزار‌های قدیمی‌تر) از VPS خود استفاده کنید. در نتیجه، در هر کجای دنیا که هستید، در سریع‌ترین زمان ممکن به بازار‌های مالی متصل خواهید شد.
   - یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از VPS برای کاربران ساکن ایران این است که می‌توانند به راحتی معاملات خود را از طریق تمامی صرافی‌ها (حتی صرافی‌هایی که به کاربران با IP ایران اجازه انجام معامله را نمی‌دهند) انجام دهند. 
   - VPS سطح بالایی از امنیت را در اختیارتان قرار می‌دهد. در نتیجه، کلاهبرداران و سارقان شانس کمتری در سرقت داده‌ها و در نهایت سرمایه شما خواهند داشت. با استفاده از VPS شما یک محیط کاملا امن و خصوصی در اختیار دارید که برای عموم مردم قابل دسترسی نیست. این مانند این است که شما یک کامپیوتر مجزا دارید که از دید افراد دیگر پنهان است و کاملا به انجام ترید اختصاص دارد.
   - در صورتی که محیط ترید شما کند یا ناپایدار شد و به منابع بیش‌تری نیاز داشتید، می‌توانید بدون تاثیر بر عملکرد، منابع وی پی اس خود را ارتقا دهید. مبین هاست به شما امکان سفارشی‌سازی منابع VPS را می‌دهد. در صورت نیاز به منابع اضافی، فقط کافی است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
   - نصب نرم‎افزارهای مناسب برای ترید (مانند Metatrader 4، PPro8، Ninjatrader و غیره) بر روی VPS در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. تمامی این نرم افزارها به طور کامل با سرور مجازی ویندوز سازگاری دارند.
   - VPS در تمام 24 ساعت 7 روز هفته فعال و متصل به اینترنت پر سرعت جهانی است و شما بدون حتی چند ثانیه توقف، می‌توانید ترید ارزهای دیجیتال را در هر زمانی انجام دهید.
 

قبل از استفاده از VPS برای ترید ارزهای دیجیتال، چه کاری را باید انجام دهم؟


   - اول از همه لازم است تا مطمئن شوید که سروری که خریداری می‌کنید با پلتفرم معاملاتی‌تان سازگاری دارد. برای مثال پلتفرم Metatrader 4 با سیستم عامل ویندوز سازگار است.
   - در قدم بعدی، باید از قابل اعتماد بودن اتصال اینترنت خود مطمئن شوید. سرعت اینترنت بالا برای ترید ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. اتصال اینترنت شما باید به قدری سریع باشد که با اتصال چندین برنامه ترید مختلف، دچار افت و کندی قابل توجهی نشود. سرور مجازی ترید مبین هاست همواره روشن و از اتصالی پایدار به اینترنت پر سرعت جهانی برخوردار است. از این رو می‌توانید بدون هیچ نگرانی به ترید بپردازید.
   - حجم معاملاتی که در طول روز انجام می‌دهید را در نظر بگیرید. دلیل این توصیه این است که باید در زمان خرید VPS منابعی که نیاز دارید را به درستی تهیه کنید. از آنجایی که VPS مقیاس‎پذیر است، می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. به طور معمول برای فعالیت‌های ترید به حداقل ۶ الی ۸ گیگابایت رم نیاز است. شما باید در توضیحات برنامه یا برنامه‌هایی که برای ترید استفاده می‌کنید، منابع مورد‎نیاز را مطالعه کنید. شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی در رابطه با خرید سرور با میزان منابع مورد نیازتان با کارشناسان ما در مبین هاست تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.
 

مواردی که باید در رابطه با VPS ترید در نظر بگیرید

 
چرا استفاده از VPS برای تریدر‌ها مهم است؟
 

فناوری سرور مجازی


یکی از اولین مواردی که باید به آن توجه کنید فناوری‌ استفاده شده در سرور مجازی است.
اگر می‌خواهید در زمان ترید کردن از بالاترین عملکرد و سرعت برخوردار باشید، بهتر است سروری را انتخاب کنید که از به‌روزترین و بهترین منابع سخت افزاری سرور برخوردار است. این سرور باید یک محیط مجزا و کاملا جدا از سایر سرورها را برای شما ایجاد کند.
 

امنیت


آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده است که در صورتی که سیستم دچار مشکل شود و یا حوادث غیر مترقبه‌ای رخ دهد، تا چه اندازه اطلاعات شما ایمن می‌ماند؟ سرور مجازی ترید باید چه فناوری و سخت‎افزاری داشته باشد تا صدمات این مشکلات را به حداقل برساند؟
سرور مجازی ترید مبین هاست از ویژگی‌های امنیتی نظیر محافظت DDoS و امکان پیکربندی فایروال برخوردار است تا به بهترین نحو از امنیت تراکنش‌ها و حفاظت از سرمایه شما اطمینان حاصل کند.
 

سرعت و پهنای باند


سرعت و پهنای باند نیز بسیار مهم است. چرا که شما می‌خواهید در حین ترید کردن، کمترین میزان تاخیر یا قطعی را تجربه کنید! در واقع، برای یک تریدر حرفه‌ای، پهنای باند یکی از مهمترین فاکتور‌ها به شمار می‌رود. هر چه سرعت و پهنای باند VPS شما بیشتر باشد، تاخیر کم‌تری را تجربه خواهید کرد و شما می‌توانید به صورت آنی بازار را رصد کرده و معاملاتتان را انجام دهید.
تاخیر بین 1 الی 20 میلی‎ثانیه برای VPS قابل قبول است اما بیشتر از این مقدار برای تریدرها جالب نیست؛ زیرا در برخی مواقع، در عرض چند ثانیه یک ارز دچار نوسانات قابل‎توجهی می‌شود و اگر تریدر نتواند راهکار خود را پیاده‌سازی کند، ممکن است دچار ضرر‌های هنگفتی شود.
 

حافظه و پشتیبان گیری


در سرور مجازی ترید به طور معمول این امکان وجود دارد که یک فضای جداگانه برای ذخیره اطلاعات پایه و فایل‌های پشتیبانی در اختیار شما قرار داده شود. به این صورت که شما می‌توانید در صورت نیاز، درخواست سرویس پشتیبانی خود را ثبت کنید. به این ترتیب فضایی برای پشتیبان گیری برای سرور شما در نظر گرفته می‌شود.
در ادامه، در صورت نیاز VPS شما باید به گونه‌ای تنظیم شود که به طور مرتب از داده‌های شما یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و در صورت نیاز، آن‌ها را به راحتی بازیابی کند.
همچنین، استفاده از سریع‌ترین سخت‎افزارهای حافظه مانند حافظه پر سرعت SSD ، یک برگ برنده برای سرور مجازی ترید محسوب می‌شود.
 

آپتایم بالا


داشتن آپتایم بالا نیز یکی از دلایلی است که یک تریدر باید از سرور مجازی مخصوص ترید استفاده کند. مبین هاست مفتخر است که با بکارگیری بهترین و به روز‌ترین سخت‎افزار VPS، توانسته حداکثر آپتایم ممکن را به کاربران خود ارائه کند. 
 

سخن پایانی


یکی از بزرگترین مشکلاتی که تریدر‌های ساکن ایران با آن مواجه هستند، عدم دسترسی به صرافی‌های بزرگ و مسدود شدن حساب‌های تجاری با شناسایی آی‌پی ایران از طرف این صرافی هاست. در نتیجه، کاربران ایرانی نمی‌توانند مانند یک کاربر عادی در سایر نقاط دنیا، معاملات خود را انجام دهد.
VPS یا سرور مجازی یک راه حل عالی برای بالا بردن پتانسیل معاملاتی تریدر‌ها به شمار می‌رود. شما با استفاده از این نوع سرور، علاوه بر داشتن یک اتصال ایمن و آی‌پی ثابت خارجی، می‌توانید در کمترین زمان ممکن معاملات خود را انجام داده و از منابع متناسب با حجم کاری و نیاز‌های خود استفاده کنید.
در صورت نیاز برای خرید سرور مجازی از بهترین لوکیشن‌ها میتوانید به وبسایت مبین هاست به نشانی mobinhost.com مراجعه یا با شماره ۰۲۱-۷۲۳۰۸ تماس بگیرید.

 
کد مطلب: 73124
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام