۰
plusresetminus
جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۸

استوری یوتیوب حذف می‌شود

ایتنا - گوگل ویژگی استوری در یوتیوب را که از اسنپ چت کپی برداری کرده بود، حذف می‌کند.
استوری یوتیوب حذف می‌شود


گوگل ویژگی "یوتیوب استوری" را در سال ۲۰۱۷ از پلتفرمهایی نظیر اسنپ چت، وام گرفته بود. اما این غول اینترنتی اکنون اعلام کرده که در ۲۶ ژوئن سال ۲۰۲۳، این ویژگی برای همیشه از یوتیوب حذف می شود. یوتیوب اکنون تولیدکنندگان محتوا را تشویق می کند به جای "یوتیوب استوری" از "کامیونیتی" و ویژگی ویدئوی کوتاه Shorts استفاده کنند.

ویژگی"یوتیوب استوری"  به دستگاههای قابل حمل محدود بود و برای ویدئوهایی طولانی مناسب نبود و پس از مدت هفت روز، به صورت خودکار حذف می شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، یوتیوب از ماه مه، پست‌های "کامیونیتی" را برای همه تولیدکنندگان محتوا قابل دسترس کرد و تولیدکنندگان محتوا برای استفاده از تب "کامیونیتی" در کانال خود، دیگری لازم نیست بیش از ۵۰۰ مشترک داشته باشند. بسیاری از گزینه های "یوتیوب استوری"  مانند ابزارهای ویرایش و امکان حذف پستها پس از ۲۴ ساعت، برای پستهای "کامیونیتی" موجود هستند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری اندروید اتوریتی، تیم یوتیوب در پستی اعلام کرد: با ویژگیهای جدید برای پستهای "کامیونیتی" و Shorts که در طول سال اعلام می شوند، ما به سرمایه گذاری در ابزارهای جدید و نوآورانه برای کمک به رشد مخاطبان در یوتیوب متعهد هستیم.
کد مطلب: 73100
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام