۰
plusresetminus
جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۲

برگزاری نخستین سمینار آموزش تحول دیجیتال در صنعت بانکی توسط ایرانسل

نخستین سمینار آموزشی تحول دیجیتال در صنعت بانکی، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد.
برگزاری نخستین سمینار آموزش تحول دیجیتال در صنعت بانکی توسط ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سمینار آموزشی تحول دیجیتال در صنعت بانکی، صبح و بعدازظهر پنجشنبه ۴ خردادماه، برگزار شد. در این سمینار دکتر علیرضا ماهیار معاون فناوری اطلاعات و عضو هیأت عامل بانک ملی، مهندس سهیل سیاح عضو هیأت مدیره و معاون شبکه و امنیت شرکت پارس تکنولوژی سداد، مهندس مجید ترکمانی، رئیس اداره کل شبکه و زیر ساخت بانک ملی و جمعی از مدیران ارشد ادارات امور استانی بانک ملی ایران، شرکت داده‌ورزی سداد و شرکت پارس تکنولوژی سداد و جمعی از مدیران ارشد ایرانسل حضور داشتند.

نخستین سمینار آموزشی تحول دیجیتال در صنعت بانکی، با هدف تعامل‌ بیشتر و آشنایی با ظرفیت‌های ایرانسل در تحول بانکداری دیجیتال و همچنین معرفی راهکارهای سازمانی ایرانسل ویژه بانک‌ها، برگزار شد.

در این مراسم طرفین به بررسی زیرساخت شبکه ایرانسل در مسیر تحول دیجیتال و آشنایی با روند پشتیبانی از مشترکان سازمانی ایرانسل در این صنعت پیشرو، پرداختند.
 

ماهیار، عضو هیأت عامل و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی، ضمن تقدیر و قدردانی از ایرانسل به عنوان اولین اپراتور پیشرو در تحول دیجیتال صنعت بانکی کشور، از برگزاری اولین سمینار آموزشی تحول دیجیتال در صنعت بانکی ابراز خشنودی کرد و با اشاره به شاخص ۱۶۰ درصدی ضریب نفوذ تلفن‌های همراه در کشور گفت: «به طور میانگین هر ایرانی دارای حساب بانکی یک تلفن هوشمند دارد این موضوع بدان معناست که هرکاربر شبکه بانکی مجهز به یک بانک هوشمند است».

وی همچنین ادامه داد: «امروزه تحول دیجیتال دیگر مراجعه به شعب بانک‌ها و معطلی را نمی‌پذیرد، تحول دیجیتال یعنی هرکس بتواند به صورت سلف سرویس خدمات بانک خود را در داخل دستگاه تلفن همراه و یا کیوسک انجام دهد این موضوع در ابتدا نیاز به فرهنگ سازی گسترده و عمیق در داخل مجموعه بانک دارد و در گام بعدی اپراتورها در این زمینه نقش بسیار کلیدی و‌موثر خواهند داشت».
 

محسن یوسف‌پور مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز با تمرکز بر شیوه‌های جدید کسب و کارهای دیجیتال، به تشریح راهکارهای ایرانسل برای توسعه صنعت بانکداری اشاره کرد و گفت: «امروزه، اقتصاد و فضای تعاملات اجتماعی، تحت تأثیر تحولات فناوری و فرصت‌های ناشی از آن، به شکل بی‌سابقه‌ای دستخوش تغییر شده‌اند. ایرانسل، در حوزه کسب‌وکار سازمانی، تبدیل شدن به شریک تجاری منتخب سازمان‌ها برای توسعه جغرافیایی، نفوذ در بازارها، افزایش اثربخشی کسب‌وکار و ارائه راهکارهای سازمانی را چشم‌انداز خود قرار داده و مأموریت خود را به ارمغان آوردن فرصت‌های فوق، برای افراد و سازمان‌ها تعریف کرده است تا در کنار زندگی بهتر، بتوانند کارهای بیشتری انجام داده و موثرتر باشند.»

ایرانسل با توجه به مأموریت راهبردی خود و به عنوان نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران، آمادگی کامل و لازم برای ایجاد و برقراری شبکه اختصاصی در سازمان‌ها و صنایع را دارد و بر این اساس، ایرانسل تسریع در توسعه شبکه 5G در صنایع کشور و ارائه خدمات End to End برای ایجاد تحول دیجیتال در صنایع کشور، به ویژه صنعت بانکداری را در اولویت فعالیت‌های راهبردی خود قرار داده است.
کد مطلب: 73097
برچسب ها: ایرانسل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام