۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰

iOS 17 صفحه قفل آیفون را به نمایشگر هوشمند تبدیل می‌کند

ایتنا - نمای نمایشگر هوشمند iOS 17 روی صفحه قفل تنها زمانی راه‌اندازی می شود که دستگاه در حالت صاف یا در جهت افقی (لندسکیپ) باشد. اپل به احتمال زیاد از حسگر مجاورت و ژیروسکوپ برای تعیین زمان وارد عمل شدن این حالت استفاده خواهد کرد
iOS 17 صفحه قفل آیفون را به نمایشگر هوشمند تبدیل می‌کند
اپل هنوز وارد بخش نمایشگرهای هوشمند نشده است. محصولات بزرگ در این عرصه، یعنی Nest Hub گوگل و Echo Show آمازون، دارای صفحه‌ای روی اسپیکر هوشمند هستند تا اطلاعات اولیه مانند ورودی‌های تقویم آینده، زمان، تاریخ و جریان عکس را از گالری شما نشان دهد. به نظر می‌رسد اپل نیز می‌خواهد این داده‌ها را ارائه دهد، اما دقیقاً روی صفحه قفل آیفون.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال توسعه یک قابلیت جدید iOS 17 است که صفحه قفل آیفون را به یک نمایشگر هوشمند تبدیل می‌کند. این حالت نمایش هوشمند، که با پس‌زمینه‌ای تاریک با رنگ‌های روشن برای المان‌های نوشتاری تنظیم شده است، المان‌ها را از کنترل‌های سفارشی‌سازی صفحه قفل iOS 16 انتخاب می‌کند که موارد ضروری مانند زمان، آب‌وهوا، و چند تیکر اپ‌ها را ارائه می‌دهند.
 
نمای نمایشگر هوشمند iOS 17 روی صفحه قفل تنها زمانی راه‌اندازی می شود که دستگاه در حالت صاف یا در جهت افقی (لندسکیپ) باشد. اپل به احتمال زیاد از حسگر مجاورت و ژیروسکوپ برای تعیین زمان وارد عمل شدن این حالت استفاده خواهد کرد. با این حال، این جادوگری صفحه قفل آینده اپل اولین ترفند نرم‌افزاری در نوع خود نیست.
 


ساخت مبتنی بر iOS 16
 
سری تبلت‌های اندرویدی Fire آمازون دارای یک «حالت نمایش» هستند که می‌توان آن را با زدن یک تاگل فعال کرد. وقتی این حالت روشن شود آب و هوا، اخبار برجسته، پاسخ‌های الکسا، ویدیوهای پرایم آمازون و کنترل‌هایی برای همه دستگاه‌های خانه هوشمند متصل شما نشان داده می‌شود.
 
این شایعه جدید با گزارش‌های قدیمی‌تر همخوانی دارد مبنی بر اینکه اپل در حال برنامه‌ریزی عرضه یک نمایشگر هوشمند است که اساساً یک آیپد است که به پایه اسپیکر HomePod متصل شده است. همچنین انتظار می‌رود اپل یک اپلیکیشن ژورنالینگ جدید را با iOS 17 همراه با بهبود مرکز کنترل و برخی بهبودهای عملکردی در «جزیره دینامیک» معرفی کند. گفته می‌شود که اپل در حال آماده‌سازی گزینه‌های سفارشی‌سازی صفحه قفل بیشتری در iOS 17 در کنار ادغام عمیق AR / VR قبل از راه‌اندازی هدست مورد انتظار خود است.
 
کد مطلب: 73094
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام