۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۰

پنل جدید گوگل برای سفارشی‌سازی کروم

ایتنا - گوگل می‌گوید این طراحی به شما امکان می‌دهد «به راحتی ببینید که وقتی تغییرات را اعمال می‌کنید در صفحه «برگه جدید» این تغییرات چگونه نمایش داده خواهد شد».
پنل جدید گوگل برای سفارشی‌سازی کروم
گوگل از «صفحه برگه جدید دسکتاپ» آشکارا بر نحوه «سفارشی کردن کروم» تأکید می‌کند، و رابط کاربری برای انجام این کار اخیراً برای استفاده از یک پانل جانبی به‌روزرسانی شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از 9to5google، سابقه ارائه گزینه‌های سفارشی‌سازی به سال 2019 برمی‌گردد، اما اکنون دیگر قرار نیست یک کادر محاوره‌ای که مرکز صفحه شما را اشغال کند باز شود. درعوض، «سفارشی کردن کروم» یک پانل جانبی مانند Reading List، Bookmarks و Journeys است که امکان قدری یکنواختی در رابط کاربری را فراهم می‌آورد. «حالت خواندن» نیز در آینده در اینجا در دسترس قرار خواهد گرفت.
 
گوگل می‌گوید این طراحی به شما امکان می‌دهد «به راحتی ببینید که وقتی تغییرات را اعمال می‌کنید در صفحه «برگه جدید» این تغییرات چگونه نمایش داده خواهد شد».
 
پنل جدید گوگل برای سفارشی‌سازی کروم

اولین بخش با 15 جفت رنگ از پیش تعیین‌شده مربوط به «ظاهر» است و می‌توانید مقادیر RGB را خودتان وارد کنید. همچنین می‌توانید یک تصویر پس‌زمینه از چندین آلبوم، از جمله آنهایی که در گوشی‌های پیکسل تعبیه شده یا در اندروید در Google Wallpapers موجود است انتخاب کنید: مناظر، بافت‌ها، زندگی، زمین، هنر، مناظر شهری، اشکال هندسی و مناظر دریایی. درون هر کدام، کلید «ریفرش روزانه» وجود دارد، و در عین حال مجموعه‌هایی از هنرمندان جزیره‌ای آسیا و اقیانوسیه، LGBTQ+، لاتین، سیاه‌پوست و هنرمندان بومی آمریکا نیز وجود دارد.
 
میانبرها فاویکون‌های سایت را که در زیر نوار جستجوی NTP ظاهر می‌شوند کنترل می‌کنند. گزینه‌هایی برای «میانبرهای من» و «پربازدیدترین سایت‌ها» وجود دارد. بخش آخر، یعنی کارت‌ها، شامل ایده‌های دستور غذا، سبدهای خرید و تخفیف‌ها می‌شود.
 
کد مطلب: 73084
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام