۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰

قرارداد چند میلیارد دلاری اپل برای تامین آینده آیفون 5G

ایتنا - اپل در حال حاضر پشتیبانی مستقیم از 1100 کارگر در تاسیسات فورت کالینز ارائه می‌دهد که قرار است با این همکاری جدید افزایش یابد. با این سرمایه‌گذاری اپل، برادکام می‌تواند کارخانه‌ای خود را مدرنیزه کند و آموزش‌ها و مشوق‌های بهتری را به کارمندان خود ارائه دهد.
قرارداد چند میلیارد دلاری اپل برای تامین آینده آیفون 5G
حرکات اپل، به عنوان یکی از غول‌های دنیای الکترونیک، تمایل به ایجاد امواج دارند. از آنجایی که این حرکات برای سلامت کلی این صنعت بسیار مهم هستند، اپل همچنین باید اطمینان حاصل کند که برنامه‌هایش در بلندمدت بیمه هستند و از نظر مالی ثبات دارند. تازه‌ترین قرارداد آنها با برادکام، تولیدکننده برجسته قطعات، به هر دو این شرایط و همچنین برخی شرایط دیگر توجه نموده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اپل در وب‌سایت رسمی مطبوعاتی خود اعلام کرد که قرارداد جدیدی با برادکام امضا کرده است تا جریانی باثبات از تامین قطعات حیاتی دستگاه 5G را تضمین کند. برادکام در چند سال آینده قطعات فرکانس رادیویی 5G و قطعات اتصال بی‌سیم، از جمله فیلترهای FBAR، را با هدف صریح تولید آیفون‌های سازگار با 5G تامین خواهد کرد. قیمت دقیقی برای این معامله اعلام نشده است، اما به گفته اپل، ارزش آن چند میلیارد دلار است.
 
این تازه‌ترین اقدام اپل برای سرمایه‌گذاری مجدد در اقتصاد ایالات متحده است که بر اساس تعهد رسمی این شرکت در سال 2021 مبنی بر گردش 430 میلیارد دلاری از طریق بخش فناوری غرب و حمایت از مشاغل کارخانه‌ای و فناوری انجام می‌شود.
 
قرارداد چند میلیارد دلاری اپل برای تامین آینده آیفون 5G

ایجاد کسب و کارها
 
قطعات جدیدی که اپل از برادکام سفارش داده است، به ویژه فیلترهای FBAR، در کارخانه‌های عمده غربی برادکام، به‌ویژه در کارخانه اصلی آنها در فورت کالینز در ایالت کلرادو ساخته خواهند شد. اپل در حال حاضر پشتیبانی مستقیم از 1100 کارمند در تاسیسات فورت کالینز ارائه می‌دهد که قرار است با این همکاری جدید افزایش یابد. با این سرمایه‌گذاری اپل، برادکام می‌تواند کارخانه‌ای خود را مدرنیزه کند و آموزش‌ها و مشوق‌های بهتری را به کارمندان خود ارائه دهد.
 
تیم کوک، مدیرعامل اپل در بیانیه مطبوعاتی این شرکت گفت: «ما از انجام تعهداتی که از نبوغ، خلاقیت و روحیه نوآورانه تولید آمریکایی بهره می‌برند هیجان‌زده هستیم. همه محصولات اپل به فناوری مهندسی شده و ساخته شده در ایالات متحده متکی هستند و ما به تعمیق سرمایه‌گذاری‌های خود در اقتصاد ایالات‌متحده ادامه خواهیم داد زیرا ما به آینده آمریکا اعتقادی تزلزل‌ناپذیر داریم».
 
کد مطلب: 73076
برچسب ها: اپل آیفون 5G
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام