۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۷

همکاری اپل با Broadcom برای ساخت قطعات فرکانس رادیویی

ایتنا - ​​​​​​​اپل یک قرارداد چند میلیارد دلاری جدید با شرکت برادکام (Broadcom) برای ساخت قطعات فرکانس رادیویی ۵G در آمریکا امضا کرد.
همکاری اپل با Broadcom برای ساخت قطعات فرکانس رادیویی

تیم کوک، مدیرعامل اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از پذیرفتن تعهداتی که از نبوغ، خلاقیت و روحیه نوآورانه تولید آمریکایی استفاده می‌کند، هیجان‌زده هستیم.

سهام شرکت برادکام روز سه شنبه یک درصد صعود کرد اما سهام اپل با یک درصد کاهش بسته شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق این بیانیه، قطعات رادیویی ۵G که توسط شرکت فناوری برادکام ساخته است، شامل فیلترهای FBAR و سایر قطعات اتصال بی‌سیم خواهد بود. این قطعات از مودمهای ۵G که توسط کوالکام ساخته شده اند، متفاوت هستند.

اپل اعلام کرد: قراردادش با  شرکت برادکام، بخشی از تعهد سال ۲۰۲۱ این غول فناوری برای سرمایه گذاری ۴۳۰ میلیارد دلاری در اقتصاد آمریکا است. این قرارداد به منزله جدیدترین مرحله همکاری بین این دو شرکت است. برادکام در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که قطعات بی‌سیم به ارزش ۱۵ میلیارد دلار به اپل خواهد فروخت.

اپل اعلام کرد قرارداد با برادکام به این شرکت اجازه می دهد تا در پروژه های اتوماسیون حساس و ارتقاء مهارت مهندسان و تکنسینهای دیگر سرمایه گذاری کند.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، طبق بیانیه اپل، این شرکت در حال حاضر از بیش از ۱۱۰۰ شغل در تاسیسات تولید فیلتر FBAR شرکت برادکام در فورت کالینز کلرادو پشتیبانی می کند.
کد مطلب: 73073
برچسب ها: اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام