۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۰
تلاش ادوبی برای جا نماندن از قافله AI

فایرفلای هوش مصنوعی مولد پرکننده را به فتوشاپ می‌آورد

ایتنا - هوش مصنوعی Firefly از کتابخانه تصاویر Adobe Stock برای آموزش استفاده کرده است. این بدان معناست که هوش مصنوعی علاوه بر آنچه که آدوبی در اختیار دارد، روی مطالب کپی‌نویسی‌شده آموزش ندیده است. این قابلیت به عنوان یک ابزار وب نیز در دسترس خواهد بود.
فایرفلای هوش مصنوعی مولد پرکننده را به فتوشاپ می‌آورد
حذف عیوب از تصاویر در ادوبی فتوشاپ همیشه خسته‌کننده بوده است، و معمولاً به زمان زیادی نیاز دارد که با لایه‌ها، براش کلون و ابزار پاک‌کن کار کنید تا تصویر نهایی آماده شود.
اکنون ادوبی اعلام کرد که با کمک ابزار تصویربرداری هوش مصنوعی مولد خود با نام فایرفلای، قابلیت Generative Fill را اضافه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این شرکت این قابلیت جدید هوش مصنوعی را به عنوان «اولین دستیار جهان در جریان‌های کاری خلاقانه و طراحی» معرفی کرده است. به جای استفاده از ابزارها برای افزودن یا حذف بخش‌هایی از یک تصویر، می‌توانید از پیام‌های متنی برای انجام همان کار استفاده کنید.
 
این ابزار هنوز در مرحله آزمایش بتا است و آدوبی گفته است که قاعدتاٌ در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد. به گفته این شرکت، هوش مصنوعی Firefly از کتابخانه تصاویر Adobe Stock برای آموزش استفاده کرده است. این بدان معناست که هوش مصنوعی علاوه بر آنچه که آدوبی در اختیار دارد، روی مطالب کپی‌نویسی‌شده آموزش ندیده است. این قابلیت به عنوان یک ابزار وب نیز در دسترس خواهد بود.
 

یک ابزار صرفه‌جویی در زمان
 
در بیانیه مطبوعاتی آدوبی آمده است که این جادوگری است. اما در عمل، درخواست از هوش مصنوعی، حذف شخصی در پس‌زمینه، با اعمال تغییرات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی و دست نخورده نگه داشتن تصویر اصلی، لایه‌ای روی تصویر موردنظر ایجاد خواهد کرد. این شرکت می‌گوید که این قابلیت می‌تواند به شدت جریان کار را سرعت بخشد، و این پتانسیل را دارد که جنبه‌های آزاردهنده‌تر فتوشاپ را حذف کرده و آن را به یک فرآیند ساده‌تر تبدیل کند.
 
شایان ذکر است که متخصصان فتوشاپ احتمالاً هنوز نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن شغل خود ندارند، زیرا با بررسی تصاویر نمونه مشخص است که این ابزار برای تغییرات استایلی و به طور کلی تمیز کردن تصاویر مناسب است. با این حال، می‌تواند پس‌زمینه‌ها را عوض کند و بخش‌های جدیدی را به یک ترکیب فتوشاپ اضافه کند.
 
کد مطلب: 73072
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام