۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۲

قابلیت ویرایش واتس‌اپ جلوی اشتباهات تایپی را میگیرد

ایتنا - پیام‌ها حداکثر تا 15 دقیقه قابل ویرایش هستند، بنابراین نمی‌توانند اشتباهات قدیمی‌تر را اصلاح کنند. پیام‌های ویرایش‌شده یک اعلان کوچک «ویرایش‌شده» در کنار مهر زمانی خود نشان می‌دهند تا به شرکت‌کنندگان در چت اطلاع دهند که تغییر داده شده‌اند.
قابلیت ویرایش واتس‌اپ جلوی اشتباهات تایپی را میگیرد
متا رسماٌ اعلام کرد که در حال عرضه قابلیت امکان ویرایش پیام‌ها در واتس‌اپ است. این سرویس پیامرسانی از طریق وبلاگ خود این ویژگی جدید را اعلام کرد، اگرچه چند ماه است که این ویژگی در نسخه‌های بتای این اپ های قابل مشاهده بوده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، وبلاگ واتس‌اپ خاطرنشان کرده است که انتشار این قابلیت در حال حاضر در سطح جهانی آغاز شده است و در هفته‌های آینده برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.
 
کاربران خواهند توانست با فشار طولانی (لانگ‌پرس) پیامی که می‌خواهند ویرایش کنند و انتخاب گزینه «ویرایش» به این قابلیت دسترسی پیدا کنند. پیام‌ها حداکثر تا 15 دقیقه قابل ویرایش هستند، بنابراین نمی‌توانند اشتباهات قدیمی‌تر را اصلاح کنند. پیام‌های ویرایش‌شده یک اعلان کوچک «ویرایش‌شده» در کنار مهر زمانی خود نشان می‌دهند تا به شرکت‌کنندگان در چت اطلاع دهند که تغییر داده شده‌اند. این رویکرد بسیار شبیه به روشی است که اپل در سال گذشته برای تقویت اپ iMessage استفاده کرد.
 

واتس‌اپ مدت‌هاست که به کاربران امکان حذف پیام‌ها را ارائه کرده بود، بنابراین از نظر فنی، رفع اشتباهات تایپی با حذف پیام توهین‌آمیز و ارسال مجدد آن امکان‌پذیر بوده است. اما پس از حذف یک پیام، اعلان «این پیام حذف شد» جایگزین آن می‌شود، که ممکن است نامرتب به نظر برسد. طبیعتاٌ جذابت‌تر است که ویرایش یک پیام تمیزتر از این باشد.
 
ارائه این قابلیت جدید در یک ماه شلوغ غیرمعمول برای واتس‌اپ انجام می‌شود. تنها در این ماه، واتس‌اپ اپ جدیدی برای ساعت‌های هوشمند Wear OS منتشر کرد، گزینه‌های جدیدی را برای نظرسنجی‌ها و زیرنویس‌ها ارائه کرد و عرضه یک قابلیت جدید قفل مکالمات را اعلام نمود.
 
کد مطلب: 73043
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام