۰
plusresetminus
پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۶

گوگل موتور جست‌وجوی گوشی‌های سامسونگ باقی ماند

سامسونگ فکر نمی‌کرد رو آوردن به بینگ به‌عنوان ارائه‌دهنده پیش‌فرض سرویس جستجو باعث ایجاد شکاف قابل‌توجهی با گوگل شود، زیرا این رو آوردن تنها بر مرورگر داخلی سامسونگ که از قبل روی دستگاه‌هایش نصب شده است، تأثیر می‌گذارد.
گوگل موتور جست‌وجوی گوشی‌های سامسونگ باقی ماند
مایکروسافت به شدت به سهم گوگل از بازار مرورگر و جستجوگر حمله‌ور شده اما گوگل همچنان برنده این نبرد مانده است. گوگل احتمالاً در بزرگترین نبرد تاکنون به پیروزی دست یافته است، به طوری که وال استریت ژورنال گزارش داده است که سامسونگ همچنان گوگل را به عنوان ارائه‌دهنده پیش‌فرض خدمات جستجو در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود دارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، شایعه شده بود که سامسونگ در حال بررسی احتمال رو آوردن به بینگ بود که جذابیت آن در ماه‌های اخیر به لطف قابلیت‌های جدید جستجو و چت مبتنی بر هوش مصنوعی افزایش یافته است.
 
تقریباً در تمام حوزه‌های دیگر، سامسونگ و مایکروسافت عملاً در کنار هم هستند. مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکای سازمانی این سازنده کره‌ای گوشی‌های هوشمند است. این شرکت به‌ویژه اپ‌های بهره‌وری مختلف مایکروسافت را در خط مقدم گوشی‌ها و تبلت‌های خود قرار می‌دهد و این دو روی لپ‌تاپ‌های ویندوزی کار می‌کنند. سامسونگ همچنین در کمک به توسعه Phone Link، که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های اندروید خود را از روی رایانه شخصی ویندوزی‌تان مدیریت کنید، نقشی کلیدی داشته است.
 
گوگل موتور جست‌وجوی گوشی‌های سامسونگ باقی ماند


جستجوگر گوگل همچنان ادامه می‌دهد

 
به گفته آن منابع ناشناس، سامسونگ در ابتدا به دنبال رو آوردن به بینگ بود زیرا می‌خواست نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند خود را متنوع کند. گوشی‌های هوشمند سامسونگ از سیستم‌عامل اندروید گوگل استفاده می‌کنند و مجموعه‌ای از اپ‌های تلفن همراه گوگل از قبل نصب شده، از جمله جیمیل، Google Maps و Google Docs را به همراه دارند که در نتیجه برای نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند خود به گوگل وابسته است. رو آوردن به بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض می‌تواند اتکای سامسونگ به گوگل را کاهش دهد، اگرچه با توجه به حضور همه‌جانبه گوگل در اکوسیستم اندروید احتمالاً ناچیز خواهد بود.
 
گزارش WSJ همچنین خاطرنشان می‌کند که سامسونگ فکر نمی‌کرد رو آوردن به بینگ به‌عنوان ارائه‌دهنده جستجوی پیش‌فرض باعث ایجاد شکاف قابل‌توجهی با گوگل شود، زیرا این رو آوردن تنها بر مرورگر داخلی سامسونگ که از قبل روی دستگاه‌هایش نصب شده است، تأثیر می‌گذارد. به گفته منابع WSJ، اکثر کاربران مرورگر سامسونگ را انتخاب نمی‌کنند و در عوض گزینه دیگری را انتخاب می‌کنند، بنابراین تغییر به بینگ احتمالاً در پایان باعث سر و صدای زیادی نمی‌شد.
 
کد مطلب: 73041
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام