۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۱۹
به‌روزرسانی بزرگ اوبر،

اکانت‌های نوجوانان و شماره تماس رایگان برای درخواست سفر به اوبر اضافه شد

دارا خسروشاهی، مدیر عامل اوبر، از مادرهمسر خود و همچنین هر فرد دیگری که استفاده از یک گوشی هوشمند یا فناوری اپلیکیشن او را ناراحت می‌کند به عنوان الهام‌بخش پیاده‌سازی این سیستم شماره تلفن یاد می‌کند.
اکانت‌های نوجوانان و شماره تماس رایگان برای درخواست سفر به اوبر اضافه شد
غول اوبر در جریان رویداد سالانه Go-Get این شرکت در شهر نیویورک چندین به‌روزرسانی مهم را اعلام کرد، مراسمی نخستین رویداد حضوری این شرکت پس از چند سال همه‌گیری کووید-19 به شمار می‌رود. شاید شوکه‌کننده‌ترین خبر این باشد که اوبر با تقلید از سیستم تاکسی‌های متداول یک شماره تلفن تماس رایگان فراهم آورده است تا به مشتریان اجازه دهد بدون نیاز به دسترسی به اپ شرکت یک سفر برای خود ترتیب دهند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، دارا خسروشاهی، مدیر عامل اوبر، از مادرهمسر خود و همچنین هر فرد دیگری که استفاده از یک گوشی هوشمند یا فناوری اپلیکیشن او را ناراحت می‌کند به عنوان الهام‌بخش پیاده‌سازی این سیستم شماره تلفن یاد می‌کند. شماره تلفن مشتریان ایالات متحده 1-833-873-8237 است که هجی آن 1-833-USE-UBER است. پاسخگویی به این شماره به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی ممکن خواهند بود.
 
از 22 مه در شهرهای منتخب، نوجوانان 13 تا 17 ساله می‌توانند اکانت شخصی خود را برای درخواست سواری و تحویل ایجاد کنند. به گفته این شرکت، برای ایمنی، تنها رانندگان با تجربه و دارای امتیاز بالا واجد شرایط سواری به نوجوانان هستند. علاوه بر این، لازم خواهد بود که والدین یا سرپرست نوجوان با ایجاد این اکانت موافقت کنند، و به ردیابی زنده، ضبط صوتی سفر و امکان تماس مستقیم با راننده مربوطه دسترسی کامل خواهند داشت.
 


همچنین، خانواده‌ها در لس‌آنجلس و شهر نیویورک به زودی می‌توانند با همکاری شرکت سازنده صندلی‌های اتومبیل Nuna، سواری مجهز به صندلی ماشین برای کودکان نوپاشان درخواست کنند. محصول RAVA نونا، صندلی ماشین منتخب برای سواری‌های Uber خواهد بود و می‌تواند کودکانی با وزن حداکثر 65 پوند (حدود 30 کیلوگرم) را در خود جای دهد.
 
کاربران به همکاری تشویق می‌شوند
 
رویداد Go-Get چندین قابلیت جدید گروهی را نیز اعلام کرد، از جمله توانایی ایجاد یک سواری گروهی. در شهرهای منتخب، کاربران اوبر می‌توانند از دوستان و خانواده خود دعوت کنند تا آدرس خود را به یک سفر اضافه کنند، مانند شرکت در کنسرت یا رویدادهای ورزشی. هنگامی که تمام توقف‌ها نهایی شد، اوبر به طور خودکار آنها را مرتب می کند تا کارآمدترین مسیر را ایجاد کند. به علاوه، هزینه بر اساس مدت زمانی که هر یک از اعضای گروه در حمل و نقل صرف کرده‌اند تقسیم می‌شود و نیاز به درخواست‌های پول را از بین می‌برد.
 
کد مطلب: 73020
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام