۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۰

امکان انتقال آسان محتوا در اندروید 14 ممکن می‌شود

ایتنا - در جدیدترین نسخه بتای اندروید ۱۴، ویژگی "درگ اند دراپ" از امکان انتقال فایل و متن بین اپلیکیشن‌ها در کل سیستم پشتیبانی می‌کند.
امکان انتقال آسان محتوا در اندروید 14 ممکن می‌شود


اگرچه چند ماه دیگر تا زمان انتشار اندروید ۱۴ زمان باقی مانده است اما جزئیات بیشتر و بیشتری درباره جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل منتشر می‌شود. یکی از تغییراتی که کیفیت زندگی کاربران اندروید را بهبود می‌دهد، پشتیبانی ویژگی "درگ اند دراپ" (کشیدن و رها کردن) از انتقال محتوا بین اپلیکیشن‌ها در کل سیستم اندروید است؛ حتی اگر آنها هنوز باز نشده باشند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در اندروید ۱۳ و نسخه‌های قبلی این سیستم عامل که "درگ اند دراپ" پشتیبانی شده بود، کاربران می‌توانستند از این ویژگی تنها برای انتقال محتوا بین اپلیکیشن‌هایی که باز هستند، استفاده کنند و به این ترتیب، استفاده از این ویژگی محدود بود. به عنوان مثال، "درگ اند دراپ" تنها می‌توانست عکس یا متن را از اپلیکیشنی به اپلیکیشن دیگری که باز بوده و در دو صفحه جداگانه قرار دارند، منتقل کند.

بر اساس گزارش وب سایت ۹to۵google، اما در اندروید ۱۴ این محدودیت رفع می‌شود و اکنون در نسخه بتای ۲ اندروید ۱۴، حتی اگر اپلیکیشن هنوز باز نشده باشد، می‌توان از "درگ اند دراپ" برای انتقال فایل به آن استفاده کرد.
کد مطلب: 73010
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام