۰
plusresetminus
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۲

سرویس رایگان ChatGPT برای کاربران آیفون

ایتنا - خبر عرضه این سرویس عمومی، همزمان با حضور مدیر عامل OpenAI در کنگره برای ادای توضیحات به قانونگذاران آمریکا منتشر شده است.
سرویس رایگان ChatGPT برای کاربران آیفون
OpenAI دسترسی به ChatGPT را برای کاربران بسیاری آسان‌تر می‌کند.

به گزارش ایتنا شرکت OpenAI روز پنجشنبه از راه‌اندازی یک برنامه رایگان ChatGPT برای کاربران سیستم عامل iOS در ایالات متحده خبر داد.

این راه‌اندازی شش ماه پس از آن صورت می گیرد که OpenAI برای اولین بار سرویس پرسر و صدای خود یعنی ChatGPT را به صورت آنلاین برای عموم منتشر کرد.
انتشار این محصول به سرعت باعث یک رقابت شدید بین دیگر شرگت‌ها و بخصوص، غول‌های فناوری شد تا محصول و سرویس خود در زمینه فناوری هوش مصنوعی را عرصه کنند ابزارهایی را توسعه داده و به کار ببندند که می‌توانند در پاسخ به درخواست‌های کاربر، آثار و تصاویر نوشتاری مطلوب و موثر ایجاد کنند.

گفتنی است که ظهور این محصول، همچنین نگرانی‌هایی را از سوی کارشناسان و نیز برخی دولت‌ها در زمینه احتمال سوء استفاده از آن برانگیخت، از جمله مدیر عامل این شرکت را به کنگره فراخواند تا توضیحات خود را در انی خصوص ارائه نماید.

حال خبر عرضه محصول عمومی این شرکت برای کاربران آیفون در زمانی منتشر شده که سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI در مقابل کنگره در مورد خطراتی که هوش مصنوعی ممکن است برای جامعه ایجاد کند، شهادت داد و رونق کنونی این فناوری را به عنوان یک "لحظه خاص" توصیف کرد، و البته افزود که نیاز به تدابیری دقیق‌تر در این خصوص وجود دارد.

اما گفته شده برنامه جدید ChatGPT دارای همان قابلیت‌های نسخه وب ابزار چت بات است و می‌تواند به افزایش محبوبیت آن کمک کند.
با استفاده از این برنامه، کاربران همچنین می توانند به جای تایپ کردن، پیام های صوتی را از طریق میکروفون تلفن خود ارسال کنند. کاربران همچنین می توانند فعالیت‌های خود را در بین دستگاه‌های مختلف، همگام کنند.
 

سرویس پایه ChatGPT برای کاربران آیفون رایگان است


مطابق این خبر، خدمات پایه برای کاربران سیستم عامل iOS رایگان خواهد بود؛ اما علاه بر خدمات پایه رایگان، افرادی که ماهانه 20 دلار برای اشتراک در ChatGPT Plus پرداخت می‌کنند، از مزایای اضافی این برنامه، از جمله دسترسی به قابلیت های GPT-4، نسخه نسل بعدی فناوری زیربنای ابزار، برخوردار خواهند شد.


به گفته مدیر ارشد فناوری این شرکت، این سرویس بعد از آمریکا، با فاصله زمانی کمی در سایر کشورها نیز عرضه خواهد شد.
به گفته وی همچنین، OpenAI قصد دارد نسخه اندروید بعدی ‌را راهاندازی کند.
 
کد مطلب: 72988
برچسب ها: Chat GPT ChatGPT
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام