۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۷

بینگ‌چت مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید، از جمله ویجت هوش مصنوعی، دریافت می‌کند

ایتنا - ویجت بینگ امکان دسترسی سریع به تجربه جدید Bing Chat را فراهم می‌آورد. این ویجت دربرگیرنده یک کادر جستجو می‌شود که می‌توانید درخواست‌های معمول خود را در آن تایپ کنید، و همچنین یک دکمه اختصاصی که شما را مستقیماً به تجربه چت انتقال می‌دهد.
ویجت هوش مصنوعی به بینگ‌چت افزوده می‌شود
مایکروسافت پس از قابل دسترسی کردن بینگ‌چت برای همه کاربران در اوایل ماه مه، اکنون قصد دارد حجم زیادی از قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به بینگ و اج اضافه کند. یکی از قابل‌توجه‌ترین به‌روزرسانی‌های اپ بینگ، معرفی ویجت (ابزارک) بینگ‌چت برای صفحه اصلی iOS و Android است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این ویجت بینگ امکان دسترسی سریع به تجربه جدید Bing Chat را فراهم می‌آورد. این ویجت دربرگیرنده یک کادر جستجو می‌شود که می‌توانید درخواست‌های معمول خود را در آن تایپ کنید، و همچنین یک دکمه اختصاصی که شما را مستقیماً به تجربه چت انتقال می‌دهد.
همچنین یک میکروفون برای درخواست‌های صوتی و یک دکمه اختصاصی برای شروع یک تجربه جستجوی خصوصی وجود دارد. پس از به‌روزرسانی، می توانید ویجت بینگ را با لمس و نگه داشتن یک ناحیه خالی در صفحه اصلی دستگاه خود اضافه کنید.
 

همچنین مایکروسافت ادامه مکالمه از روی موبایل به روی دسکتاپ را آسان‌تر کرده است. بینگ از جایی که شما بحث را رها کردید ادامه خواهد داد. عکس این موضوع نیز صادق است: می‌توانید یک چت را روی دسکتاپ خود شروع کنید و با استفاده از گوشی هوشمند خود به گفتگو ادامه دهید. این قابلیت در روزهای آینده ارائه می‌شود.
 
مرورگر مایکروسافت اج نیز قرار است دو قابلیت جدید دریافت کند: چت مبتنی بر زمینه و کنش‌های متنی منتخب. این قابلیت‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که از چت بینگ سوالاتی در رابطه با محتوایی که مشاهده می‌کنند بپرسند و زمینه (کانتکست) عمیقی را برای هر متنی در این اپ دریافت کنند. اپلیکیشن اسکایپ نیز از ادغام بینگ در تمامی چت‌های گروهی بهره‌مند خواهد شد. شما می‌توانید با تایپ کردن Bing@ آن را فراخوانی نموده و شروع به پرسیدن سؤال کنید.
 
کد مطلب: 72973
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام