۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۰۰

لیندا یاکارینو؛ از رفاقت با ایلان ماسک تا چکش مخملی توییتر!

ایتنا - کسانی که یاکارینو را می‌شناسند او را یک زن «سرسخت» توصیف می‌کنند.
لیندا یاکارینو؛ از رفاقت با ایلان ماسک تا چکش مخملی توییتر!

حضور لیندا یاکارینو روی صحنه با ایلان ماسک در یک کنفرانس بازاریابی اخیر در میامی بیچ، به یک مصاحبه شغلی تبدیل شد که در نهایت او را مدیر عامل جدید توییتر کرد.

به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، فعال کهنه‌کار رسانه‌ای که در محافل تبلیغاتی به‌دلیل سبک کارش «چکش مخملی» نامیده می‌شود، جانشین ایلان ماسک در توییتر ۴۴ میلیارد دلاری شد. او به‌خاطر ظاهر خاص خود با عینک‌های قاب ضخیم، کفش‌های پاشنه بلند و کت‌و‌شلوارهای رنگارنگ، شناخته می‌شود. یاکارینو شیک‌پوش است و در اغلب رویدادهای هنری و سرگرمی درجه یک آمریکا حضور دارد.

یاکارینو در طول گفت‌وگویش از ماسک به‌عنوان «رفیق» خود یاد کرد. او همچنین اعتراف کرد که «شیفته» و «مجذوب» خرید و تصاحب توییتر به دست ماسک شده است.

بلافاصله پس از اعلام خبر شغل جدید مدیرعاملی توییتر، یاکارینو که رئیس فروش تبلیغات ان‌بی‌سی یونیورسال (NBCUniversal) شرکت چندملیتی رسانه‌ای و سرگرمی آمریکایی است، توجه‌ها دوباره به مصاحبه او در ۱۸ آوریل که ماسک را درباره سرپرستی این رسانه‌ اجتماعی سوال‌پیچ کرد، جلب شد.

به گزارش نیویورک پست، لو پاسکالیس، مدیر عامل شرکت مشاوره بازاریابی AJL Advisory که به مدت ۳۵ سال مشتری یاکارینو بوده است، دراین‌باره گفت: «آنجا کششی وجود داشت.»

یاکارینو در طول گفت‌وگویش از ماسک به عنوان «رفیق» خود یاد کرد. او همچنین اعتراف کرد که «شیفته» و «مجذوب» خرید و تصاحب توییتر به دست ماسک شده است.

این گفت‌وگو تلاش ماسک برای برقراری صلح با تبلیغ‌کنندگان تلقی شد و یاکارینو هم به ماسک آسان نگرفت و از او سوال‌های سختی درباره عادت‌های توییت کردنش پرسید.

 یاکارینو از ماسک درباره توییت‌های جنجالی‌اش پرسید و او پاسخ داد که توییت‌های او باید به‌عنوان «طعنه» یا «شوخی» تلقی شوند.

در قسمت دیگری از مصاحبه، یاکارینو ماسک را در‌مورد عادتش به توییت‌ کردن دیرهنگام در آخر شب دست انداخت.

 


یاکارینو گفت: «گفته‌ای که احتمالا نباید بعد از ساعت ۳ صبح توییت کنی. آیا متعهد می‌شوی که کمی دقیق‌تر باشی و بعد از ساعت ۳ صبح توییت نکنی؟»

کسانی که یاکارینو را می‌شناسند، او را یک زن «سرسخت» توصیف می‌کنند که هم می‌تواند الهام‌بخش و هم مایه وحشت کارمندان خود باشد.

منتقدان او ادعا می‌کنند که یاکارینو با ارتقای مقام کارمندانی که آن‌ها را دوست دارد، حتی اگر شایسته‌اش نباشند، از آن‌ها طرفداری می‌کند و بین کارمندانش فرق می‌گذارد.

یکی از منابع آگاه به رسانه‌ها گفت که او در یک صنعت تحت سلطه مردان با چنگ و دندان راه خود را به سوی درجات بالاتر باز کرده است؛ روحیه‌ای که به او اجازه داد تا به رده‌های بالای NBC ارتقا یابد: «او در مقابل زن‌ستیزی و تبعیض‌های زیادی ایستاد. او در مقابل بسیاری از مردان ایستادگی کرد.»

بر اساس گزارش‌ها، یاکارینو به‌خاطر دیدگاه‌های سیاسی‌اش به حزب جمهوری‌خواهان آمریکا نزدیک‌تر است تا دموکرات‌ها.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری وقت آمریکا، او را در سال ۲۰۱۸ به عضویت شورای ورزش، تناسب اندام و تغذیه ریاست‌جمهوری خود منصوب کرد.

به گفته نیویورک پست، یاکارینو نظرات خود را «نسبتا خصوصی» نگه می‌دارد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که او در مورد ماسک که به شدت آزادانه رفتار می‌کرد، خویشتن‌داری بیشتری نشان خواهد داد و میانه‌رو‌تر خواهد شد.
کد مطلب: 72954
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام