۱
۱
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۶

10 بهترین سایت ساخت منوی دیجیتال برای رستوران و کافه

پاپل منو یک‌ منوی دیجیتال آنلاین، هوشمند و مدرن است که می‌تواند منوی رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ و… شما را متحول کند. پاپل منو به طور همزمان منو مجموعه شما و همچنین اطلاعات صفحات مجازی مجموعه‌تان را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.
10 بهترین سایت ساخت منوی دیجیتال برای رستوران و کافه
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



آیا منوی رستوران شما در وب‌سایتتان قابل مشاهده است؟ طبق تحقیقات وب‌سایت OpenTable، وب‌سایت رزرو میز رستوران، 93درصد مردم قبل از صرف غذا، منوی دیجیتال آنلاین را مطالعه‌‌ می‌کنند. در ادامه به مزایا ساخت منوی دیجیتال میپردازیم.
 

مزایای ساخت منوی دیجیتال

 

1- کاهش هزینه‌ها


هزینه‌‌هایی مانند چاپ متعدد منوها یا تغییر منو به دلیل تغییرات پی در پی قیمت‌ها مقرون به صرفه نیست. استفاده از منوهای دیجیتال برای رستوران‌ها راحت است. کاهش هزینه گارسون برای کافه‌ها و رستوران‌های بزرگ که همیشه باید چند نفر آماده در آن حضور داشته باشند، همچنین یک مزیت دیگر به شمار می‌رود.
 

2- دسترسی آسان به منو


مشتری می‌تواند در هر زمانی با اسکن کد QR روی میزها به منو دسترسی داشته باشد.
 

3- جمع آوری اطلاعات مشتری


مزیت مهم دیگر منوهای دیجیتال در مقابل منوهای قدیمی این است که مشتریان باید اطلاعات خود را وارد کنند که برای تبلیغات آینده بسیار مفید خواهد بود.
 

4- جذابیت بصری


منوهای دیجیتال از نظر بصری جذاب هستند و به‌راحتی قابل خواندن هستند. آنها توجه مشتریان را جلب می‌کنند. البته به شرط آنکه اصول طراحی منوی رستوران را در آن رعایت کرده باشید.
 

5- انعطاف پذیری


منوهای غذایی دیجیتالی بسیار انعطاف‌پذیر هستند. می‌توانید آن‌ها را طوری طراحی کنید که منعکس‌کننده غذاهای موجودی شما باشد. اگر یک غذای ویژه جدید دارید،‌‌ می‌توانید آن را در لحظه به منوی خود اضافه کنید. همچنین اگر یک نرم‌ افزار رستوران داشته باشید، با اتصال آن به منوی دیجیتال، قیمت‌های منو همواره آپدیت خواهد بود.
 

طرز استفاده از منوی دیجیتال در رستوران یا کافی‌شاپ


مشتریان‌‌ می‌تواند با وارد کردن URL منو در مرورگریمانند کروم یا سافاری به منوی شما دسترسی پیدا کند. یا‌‌ می‌توانند کد QR را اسکن کنند.
 
 

چگونه یک منو دیجیتال برای رستوران خود بسازیم؟


نرم‌افزارها و وب‌سایت‌های زیادی برای ایجاد آسان منوی دیجیتال وجود دارد. ساخت منوی دیجیتال یک فرآیند بسیار ساده است و‌‌ در کمتر از 36 ساعت انجام می‌شود. در ادامه برخی از وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات ساخت منوی دیجیتال را معرفی می‌کنیم.
 

بهترین راهکارهای ساخت منو دیجیتال

 

1. منوی دیجیتال باران


سایت باران علاوه بر نرم‌افزار حسابداری، منوی دیجیتال را هم به امکانات خود اضافه کرده است. شما می‌توانید به زدن چند کلیلک منوی دیجیتال فروشگاه خود را اماده کنید. از امکانات این منوی دیجیتال میتوان به جذابیت بصری، انعطاف پذیری بالا و همینطور دسترسی آسان را ذکر کرد. همچنین این سایت با ارائه خدمات جانبی نیز هر آنچه که برای فروشگاه خود بدان نیاز دارید را فراهم می‌کند. 
 
 

2. وب‌سایت سافت منو


با سافت منو می‌توانید منوی دیجیتال یا منو آنلاین خود را فقط با چند کلیک بسازید. هر زمانی که بخواهید با دسترسی به پنل مدیریت آیتم‌های منوی خود را بروزرسانی یا ویرایش کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت سافت منو مراجعه کنید.
 

3. وب‌سایت منو دیجتال


با استفاده از خدمات این وب‌سایت می‌توانید منوی دیجیتال خودتان را آنلاین در چند دقیقه و با چند کلیک ایجاد کنید. منو دیجیتال ابزارهایی همچون مدیریت منو، ثبت و دریافت سفارشات، مدیریت باشگاه مشتریان را در اختیار شما قرار می‌دهد و به تمام زبان‌های دنیا قابلیت ترجمه اتوماتیک را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت منو دیجیتال مراجعه کنید.
 

4. وب‌سایت مِ‌نیو


مِ‌نیو مطابق نیاز و سلیقه‌ی برترین‌ و سخت‌گیرترین برندها در طی بیش از یکسال تجربه‌ی همکاری موفق مستقیم شکل گرفته است. اعلام تمام شدن غذاها، برجسته کردن برخی غذاها، یادداشت سفارش، صفحه معرفی رستوران از جمله امکانات م نیو است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت منو دیجیتال مراجعه کنید.
 

5. وب‌سایت ماپرا


منو دیجیتال ماپرا اولین سفارشِ بدون‌سالن‌دار و پرداخت روی میز به شمار می‌رود. شرکت مدرن آتی پرداز آرکا با نام تجاری ماپرا با تیمی از بهترین متخصصان حوزه‌های فناوری اطلاعات، خدمات تولید منوی دیجتال را ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.
 

6. وب‌سایت دِنیو


یکی دیگر از ابزارهایی که با کمک آن می‌توانید منوی دیجیتال خودتان را بسازید دنیو است. دنیو سامانه یکپارچه ساخت منوی دیجیتال مخصوص کافه‌ها و رستوران‌ها است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.
 

7. وب‌سایت آسان منو


آسان منو یکی دیگر از سازندگان منوی دیجیتال QR برای رستوران و کافی شاپ‌ها است. با آسان منو میتوانید منوی خود را با طراحی مخصوص خود به صورت QR بسازید، منوی خود را مدیریت و آپدیت کنید، سفارش بگیرید و و از تم‌های مختلف برای QR استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.
 

8. وب‌سایت HiDigiMenu


با HiDigiMenu می‌توانید در کمتر از نیم ساعت برای خود منوی دیجیتال بسازید. HiDigiMenu امکانت متعددی چون نظرسنجی، گزارشگیری، امکان ایجاد مجموعه‌های مختلف و منو مجزا برای هر مجموعه، امکان اتصال به نرم افزارهای حسابداری را در اختیار شما می‌گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.
 

9. وب‌سایت ویترین


منو دیجیتال ویترین به راحتی می‌تواند به یک سایت کامل برای رستوران، کافه یا فست‌فود شما تبدیل شود. همچنین یکپارچگی ویترین با نرم‌افزار صندوق فروشگاهی و باشگاه مشتریان دلخواه شما می‌تواند فروش آنلاین شما را چندبرابر سریع‌تر و راحت‌تر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.
 

10. نرم‌افزار تحت وب وب‌آذین


این نرم‌افزار تحت وب قابلیت ساخت منویی دیجیتال و آنلاین را برای شما فراهم می‌کند. کاربران به راحتی می‌توانند منوی شما را مشاهده و سفارش خود را ثبت نمایند. پنل مدیریت به‌منظور ثبت میزها منوها محصولات مدیریت سفارشات، قابلیت تعریف بی‌نهایت منو و محصول و قابلیت تعریف بینهایت میز از جمله امکانات این نرم‌افزار است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.
 

11. پاپل منو


پاپل منو یک‌ منوی دیجیتال آنلاین، هوشمند و مدرن است که می‌تواند منوی رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ و… شما را متحول کند. پاپل منو به طور همزمان  منو مجموعه شما و همچنین اطلاعات صفحات مجازی مجموعه‌تان را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.
 

سوالات متداول

 

منوی دیجیتال رستوران چیست؟


منوی دیجیتال نسخه دیجیتالی منوی رستوران است که از طریق کدهای QR در اختیار مشتریان شما قرار‌‌ می‌گیرد. مشتریانی که از رستوران شما بازدید‌‌ می‌کنند‌‌ می‌توانند کدهای QR را از روی میز خود از طریق دوربین گوشی هوشمند خود اسکن کنند.
 

چرا منوی دیجیتال مهم است؟


با  منو دیجیتال،‌‌ می‌توانید منو را خودتان بدون هیچ هزینه‌ای تغییر دهید. این امر به‌روزرسانی قیمت‌ها را بسیار آسان‌تر می‌کند.
 

مزایای منوی دیجیتال چیست؟


سفارشی کردن منو، مقرون به صرفگی، کاهش خطاهای دستی، به‌روزرسانی راحت‌تر از مزایای منو دیجیتال است.
 
کد مطلب: 72944
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


مجمد رضاخاتمی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام چگونه می توانم این برنامه هوش مصنوعی و منو دیجیتال را نصب کنم ممنون از شما
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام