۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۴

هدست ۳هزار دلاری اپل

ایتنا - ​​​​​​​طبق گزارشی جدید تولید هدست واقعیت ترکیبی اپل با چالش هایی روبرو است و احتمالا با قیمت ۳هزار دلاری عرضه می شود. همچنین همه کاربران نمی توانند به آن دسترسی یابند.
هدست ۳هزار دلاری اپل

با توجه به آنکه کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل (WWDC ۲۰۲۳) در راه است، هدست واقعیت ترکیبی این شرکت که «ریالیتی پرو»(Reality Pro) نام گرفته میان طرفداران هیجان زیادی ایجاد کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، با این وجود گزارش‌های جدید از وال استریت ژورنال حاکی از آن است که اپل با چالش هایی در زمینه تولید روبرو است و احتمالا این امر روی عرضه و دسترسی به دستگاه تاثیر بگذارد.

با وجود آنکه ۷ سال از آغاز توسعه گجت می گذرد اما اپل برای عرضه ریالیتی پرو به بازار با مشکلاتی روبرو است. به گفته منابعی در زنجیره تامین ذخایر، بیشتر مشتریان نمی توانند تا پاییز این هدست را بخرند. همین امر نشان دهنده تاخیر زیاد در مقایسه با زمان عرضه محصولات اپل است.

چنین تغییری در اپل عجیب نیست این شرکت به طور معمول از صحبت کردن درباره محصولاتش تا زمان آماده شدن آنها برای بارگیری خودداری می کند.

این گزارش شایعات پیشین درباره آنکه هدست ریالیتی پرو همراه یک پک باتری جداگانه عرضه می شود را نیز تایید می کند. پیش بینی می شود اندازه باتری این محصول کوچک باشد.

به دلیل تاخیر در ساخت، پیش بینی می شود تولید انبوه ریالیتی پرو در سپتامبر آغاز شود و سالانه ۲۰۰تا ۳۰۰ هزار دستگاه بارگیری شوند. هرچند این ارقام بسیار پایین تر از پیش بینی های اولیه هستند، اما گزارش ها حاکی از آن است که هدست با قیمت ۳ هزار دلار عرضه می شود.
کد مطلب: 72931
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام