۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۳

بهترین دوربین کانن برای عکاسی

در این مقاله بهترین دوربین کانن برای عکاسی در سال 2023 را انتخاب می‌کنیم تا آموزش و سفر عکاسی خود را شروع کنید. حالا چه عکاسی باشد، چه فیلمبرداری و چه عکاسی پرتره باشد یا عکاسی نجوم.
بهترین دوربین کانن برای عکاسی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بهترین دوربین کانن برای عکاسی کدام است؟ زمانی که قصد خرید دوربین عکاسی دارید، تشخیص اینکه کدام یک از مدل های دوربین‌ کانن برای شما مناسب می‌باشد، ممکن است سخت باشد، زیرا صدها گزینه در دسترس است. 
در این مقاله بهترین دوربین کانن برای عکاسی در سال 2023 را انتخاب می‌کنیم تا آموزش و سفر عکاسی خود را شروع کنید. حالا چه عکاسی باشد، چه فیلمبرداری و چه عکاسی پرتره باشد یا عکاسی نجوم.
 

لیست بهترین دوربین کانن برای عکاسی 

 

Canon EOS R10


بهترین دوربین کانن برای دانشجویان 
Canon EOS R10 بهترین دوربین‌ کانن برای دانشجویان محسوب میشود اما جذابیت زیادی برای سازندگان در تمام سطوح مهارت دارد. عکاسان می توانند دوربین را روی خودکار تنظیم کنند و از فوکوس خودکار سریع و هوشمند در بدنه ای سبک لذت ببرند. علیرغم اینکه مقرون به صرفه ترین دوربین EOS R است اما عکسبرداری سریع 15 فریم در ثانیه، فیلمبرداری 4K و یک طرح کنترل خوب را ارائه می دهد.
R10 بهترین دوربین کانن برای عکاسی است چون یکی از دوربین های کمیاب است که هم برای مبتدیانی که در اولین کلاس عکاسی شرکت می کنند در دسترس است و هم برای علاقه مندان توانایی کافی برای نیازهایشان دارد.
 

Canon EOS RP


بهترین دوربین فول فریم کانن برای عکاسی
EOS RP یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین دوربین‌ بدون آینه کانن برای عکاسی می‌باشد، راهی برای شروع عکاسی با فول فریم است و باید برای افرادی که به فواصل کانونی بسیار وسیع یا پس‌زمینه‌های بدون فوکوس توجه دارند، جذاب باشد. کانن مجموعه وسیعی از لنزهای با ارزش را به فروش میرساند که به خوبی با RP جفت می شوند.
از نظر جنبه منفی، سیستم فوکوس خودکار دوربین قدیمی، ویژگی‌های ویدیویی و سرعت عکاسی با دوربین جدیدتر EOS R10 مطابقت ندارد.
 
بهترین دوربین فول فریم کانن برای عکاسی

اگر قصد دارید با یک دوربین فول فریم شروع کنید، RP عملکرد خوبی دارد زیرا سنسور 26 مگاپیکسلی آن حتی در نورهای دشوار نیز به خوبی کار می کند و طراحی جمع و جور آن، آن را برای سفر مناسب می کند.
ما RP را برای عکس‌های ماکرو، منظره و پرتره مناسب تر میدانیم تا عکاسی اکشن و ورزشی، زیرا از جدیدترین سیستم فوکوس خودکار کانن استفاده نمی‌کند و با سرعت پی در پی تنها 3 فریم بر ثانیه به پایان می‌رسد.
 

Canon EOS R7


بهترین دوربین کانن برای عکاسی ورزشی و حیات وحش
دوربین EOS R7 هم بهترین دوربین‌ کانن برای عکاسی است که به سخت ترین سوژه ها و سناریوها علاقه مند هستند و سرعت و عملکرد فوکوس خودکار را در اولویت قرار می دهند مثل حیات وحش، ورزش های رقابتی و حتی عروسی. ساختار مستحکم و منیزیمی، فوکوس ردیابی 15 فریم در ثانیه با تشخیص هوشمند سوژه و تثبیت سنسور 5 محوره، همه نشانه‌هایی هستند که به نفع شما خواهد بود. علاوه بر این، یک سنسور متراکم 32.5 مگاپیکسلی فضایی را برای برش باز می کند، در حالی که فیلمبرداری 4K باید برای ولاگرها خوب باشد.
فرمت APS-C و تعداد پیکسل بالا به این معنی است که دسترسی موثرتری به لنزهای تله فوتو نسبت به لنزهای فول فریم دارید.
 

Canon EOS R6 Mark II


بهترین دوربین‌ کانن برای عکاسی حرفه‌ای
دوربین بدون آینه کانن r6 mark ii که یکی از دوربین‌های اصلی فول فریم کانن به حساب می آید و یک کلی‌گرای واقعی است که از جمله نکات به خصوص آن می‌توان به سنسور 24 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده پنج محور، سیستم فوکوس خودکار که به‌طور هوشمندانه سوژه‌های مختلف را تشخیص می‌دهد، نرخ‌های پی در پی 12 فریم در ثانیه و شاتر الکترونیکی 40 فریم در ثانیه و ویدیوی 4K اشاره کرد.
سنسور فول فریم آن گزینه‌های APS-C را در نور کم بهتر می‌کند، در حالی که ساختار مقاوم در برابر گرد و غبار آن برای عکاسانی که خارج از استودیو یا خانه کار می‌کنند ارزش بیشتری دارد.
 
بهترین دوربین کانن برای عکاسی حرفه ای

R6 Mark II یک انتخاب خوب برای عکاسان حرفه‌ای ‌است، اگرچه قیمت گران، آن را برای بسیاری از عکاسان دور از دسترس قرار می دهد.
 

Canon EOS R5


بهترین دوربین‌ کانن برای عکاسان با وضوح بالا
EOS R5 یکی از دوربین‌ های کانن برای عکاسان که به وضوح بالا نیاز دارند، مناسب است. دوربین کانن R5 دارای سنسور 45 مگاپیکسلی غنی از پیکسل است اما به همان سرعت R6 اصلی است و می توانید با ردیابی سوژه، شاتر آن را تا 12 فریم بر ثانیه داشته باشید، فیلم برداری تا کیفیت 8K ضبط کنید.
دوربین کانن R5 در گرفتن تصاویر در محیط هایی با نور زیاد مثل جشن عروسی عالی است و به اندازه کافی سریع فوکوس می کند تا برای سوژه های ورزشی و حیات وحش مناسب باشد.
 

Canon EOS R3


بهترین دوربین‌ کانن پرسرعت برای عکاسی
به سادگی، EOS R3 بهترین دوربین‌ کانن برای مبتدی ‌هاست که Canon در حال حاضر می سازد زیرا این مدل بدنه‌ای را انتخاب می‌کند که حتی بسیاری از حرفه‌ای‌ها آن را می‌پسندند. سنسور 24 مگاپیکسلی Stacked CMOS به شما امکان می‌دهد تا با ردیابی سوژه تصاویر را با سرعت 30 فریم در ثانیه بگیرید.
فوکوس خودکار کنترل چشم یک ویژگی جلب توجه است اگرچه که برای همه کار نمی کند و HDR EVF یک شگفتی تکنولوژیکی است که شما را متعجب خواهد کرد.
 

Canon EOS 90D


بهترین دوربین‌ کانن DSLR برای مبتدی ‌ها
EOS 90D جدیدترین دوربین APS-C DSLR کانن است که عکس‌های درجه یک 32.5 مگاپیکسلی، ویدیوی 4Kواضح و ساختار مقاوم در برابر گرد و غبار همه نشانه‌هایی هستند که به نفع شما خواهد بود.
 
بهترین دوربین‌ کانن DSLR برای مبتدی ‌ها

ما EOS 90D را به عکاسان مبتدی توصیه می کنیم که خواهان مزایای منظره یاب نوری DSLR هستند بدون اینکه از ارتقای عملکردی که با بدنه های بدون آینه دریافت می کنند چشم پوشی کنند. برای افرادی که از EOS Rebel به 90D ارتقا می‌یابند، منظره یاب لذت بخش است و دوربین کانن از همه لنزهای EF و EF-S SLR بدون نیاز به آداپتور پشتیبانی می‌کند.
 

Canon PowerShot G7 X Mark III


بهترین دوربین‌ کانن جیبی برای عکاسی
Canon PowerShot G7 X Mark III هم یکی از بهترین دوربین‌ کانن برای عکاسی است که اگر به دنبال چیزی غیر از گوشی هوشمند برای عکس‌برداری هستید و همچنان طراحی جیبی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید روی آن سرمایه گذاری کنید. سنسور بسیار بزرگ نوع 1 و لنز زوم F1.8-F2.8 می‌تواند پس‌زمینه‌ها را بدون کمک محاسباتی محو کند، در حالی که ارگونومی ساخته‌شده برای عکس از تلفن‌ها برتری دارد.
دوربین های جیبی ممکن است نسلی در حال فروپاشی باشند اما هنوز طرفداران خاص خود را دارند. اگر دوست ندارید از گوشی هوشمند خود برای گرفتن عکس استفاده کنید یا از طرفداران گوشی های تاشو هستید، داشتن یک دوربین کانن ایده خوبی است.

سخن پایانی
دوربین های کانن یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین دوربین ها در دنیای عکاسی هستند. اگر به دنبال بهترین دوربین کانن برای عکاسی هستید، باید به چند ویژگی مهم توجه کنید. ولی در کل، انتخاب بهترین دوربین کانن برای عکاسی، بستگی به نیازها و بودجه شما دارد. با توجه به ویژگی های بالا، می توانید برای خود دوربین مناسبتری را انتخاب کنید.
 
کد مطلب: 72919
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام