۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۲۳

تمرکز سرویس کوارتز (Quartz) اپل بر خلق‌وخوی کاربران

ایتنا - تحلیلگران تخمین می‌زنند که سرویس Fitness+ این شرکت ممکن است به درآمد حیرت‌انگیز 3.6 میلیارد دلاری در اوایل سال 2025 برسد. به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد با افزودن چند ترفند جدید و چشمگیر در ماه‌های آینده، خدمات سلامت خود را باز هم وسوسه‌انگیزتر کند.
تمرکز سرویس کوارتز (Quartz) اپل بر خلق‌وخوی کاربران

سرویس‌های اشتراک اپل در پایان سال 2022 به رکورد 900 میلیون کاربر رسید که تناسب اندام یکی از سریع‌ترین محرکه‌های رشد است. تحلیلگران تخمین می‌زنند که سرویس Fitness+ این شرکت ممکن است به درآمد حیرت‌انگیز 3.6 میلیارد دلاری در اوایل سال 2025 برسد. به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد با افزودن چند ترفند جدید و چشمگیر در ماه‌های آینده، خدمات سلامت خود را باز هم وسوسه‌انگیزتر کند. بلومبرگ گزارش داده است که اپل در حال طرح‌ریزی یک سرویس مربیگری مبتنی بر هوش مصنوعی با نام کد Quartz است تا پورتفوی محصولات تناسب اندام خود را تقویت کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، گفته می‌شود که این سرویس بر روی ردیابی احساسی تمرکز دارد، که با توجه به بازار پررونق اپلیکیشن‌هایی که به سلامت روان و مدیریت استرس کمک می‌کنند جای تعجب ندارد. گفته می‌شود که «کوارتز» در قالب یک اپلیکیشن مستقل وارد بازار خواهد شد و هزینه‌ای ماهانه دریافت خواهد کرد. با این حال، مشخص نیست که آیا اپل طرح تخفیفی نیز همراه با اشتراک Fitness+ موجود ارائه خواهد کرد یا خیر.
 

این گزارش، که به منابع داخلی ناشناس استناد می‌کند، ادعا می‌کند که کوارتز «کاربران را برای ورزش کردن، بهبود عادات غذایی و کمک به آنها برای خواب بهتر، با انگیزه نگه می‌دارد». جای تعجب نیست که موتور هوش مصنوعی کوارتز اطلاعات خود را از حسگرهای زیستی نصب شده بر روی ساعت اپل تامین می‌کند. بر اساس این اطلاعات جمع‌آوری‌شده، گفته می‌شود که این سرویس به غیر از ایجاد روال‌های مربیگری تمام‌عیار برای کاربران، توصیه‌های شخصی‌سازی ارائه می‌کند. قابل ذکر است که انتظار نمی‌رود این خدمات مربیگری (کوچینگ) در سال 2023 عرضه شود.
 
احساسات به عنوان یک سرویس
 از سوی دیگر، اپ Health به زودی به کاربران این امکان را خواهد داد که جزئیات خلق و خوی خود را در هر ساعت از روز ثبت کنند و بر اساس پاسخ‌هایی که به سؤالات خاص می‌دهند، این برنامه یک نمایه (پروفایل) احساسی طولانی‌مدت برای آنها ایجاد خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، اپل برنامه‌های بلندپروازانه‌تری دارد که شامل تجزیه و تحلیل گفتار و متن از طریق آیفون برای سنجش دقیق‌تر وضعیت عاطفی کاربران است. انتظار می‌رود اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود در ماه ژوئن از اپلیکیشن Health به‌روزشده و سایر قابلیت‌های سلامت محور رونمایی کند.
 
 
کد مطلب: 72763
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام