۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۱

امکان استفاده از یک حساب کاربری در چندین دستگاه در واتس‌اپ فعال شد

ایتنا - ظهور حساب‌های WhatsApp Business نیز باعث شده است که دسترسی به یک شماره موبایل یکسان برای چندین کارمند به قابلیتی تبدیل شود که کارها را ساده‌تر کند و همچنین منجر به کاهش زمان پاسخگویی شود.
امکان استفاده از یک حساب کاربری در چندین دستگاه در واتس‌اپ فعال شد
واتس‌اپ بالاخره یک قابلیت پرطرفدار را برای میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان ارائه می‌کند. این شرکت در پستی در بلاگ رسمی واتس‌اپ تایید کرد که در حال ارائه قابلیتی است که امکان استفاده از یک حساب واتس‌اپ را در چندین دستگاه فراهم می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این قابلیت جدید توسعه قابلیت مشابهی است که واتس‌اپ در سال 2021 معرفی کرد. در آن زمان، این شرکت قابلیتی را ارائه کرده بود که به کاربران واتس‌اپ اجازه می‌داد تا چهار دستگاه غیرتلفنی را به هم متصل کند، بدون اینکه نیاز به اتصالشان به یک تلفن‌هوشمند اصلی وجود داشته باشد. با این حال، یک محدودیت قابل توجه این قابلیت این بود که هر چهار دستگاه نمی‌توانستند گوشی‌هوشمند باشند. این محدودیت عملاً با جدیدترین به‌روزرسانی حذف شده است.
 
واتس‌اپ در آخرین پست وبلاگ خود تایید کرده است که کاربران به زودی می‌توانند با استفاده از یک شماره به چندین گوشی‌هوشمند وارد شوند. کاربران باتجربه واتس‌اپ می‌دانند که اگر این پیامرسان تشخیص دهد که با یک شماره مشخص در گوشی هوشمند دیگری لاگین کرده‌اید، واتس‌اپ اکانت وی بر روی گوشی دیگر را لاگ‌اوت خواهد کرد.
 

واتس‌اپ به زودی و به تدریج این قابلیت را برای همه کاربران قابل دسترسی خواهد کرد تا دیگر چنین مشکلی وجود نداشته باشد. با این که قابلیت لاگ‌اوت اتوماتیک واتس‌اپ به طور کلی به عنوان یک فعال‌کننده حریم خصوصی در نظر گرفته می‌شد، اما همچنین باعث ایجاد مشکلات زیادی در هنگام جابجایی بین دستگاه‌ها می‌گردید. علاوه بر این، ظهور حساب‌های WhatsApp Business نیز باعث شده است که دسترسی به یک شماره موبایل یکسان برای چندین کارمند به قابلیتی تبدیل شود که کارها را ساده‌تر کند و همچنین منجر به کاهش زمان پاسخگویی شود.
 
در حالی که واتس اپ هنوز جزئیات مراحل مورد نیاز برای فعال کردن ورود چند گوشی هوشمند را توضیح نداده است، اما احتمالاً مشابه فرآیند ورود به سیستم موجود است که از کدهای QR استفاده می‌کند. با این حال، متا قبلاً نشان داده است که در حال کار برای معرفی یک روش اصلاح‌شده برای پیوند دادن دستگاه‌های همراه است که کد QR را از این فرایند حذف می‌کند. در عوض، این فرآیند شامل دریافت یک کد امنیتی یک بار مصرف برای ورود امن خواهد بود.
 
کد مطلب: 72762
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام