۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۵

مایکروسافت از اپ iMessage بر روی ویندوز 11 پشتیبانی می‌کند

ایتنا - آخرین نسخه Phone Link برای ویندوز و iOS از بلوتوث برای اتصال آیفون و رایانه شخصی ویندوزی به منظور ارسال متن‌های SMS و iMessages استفاده می‌کند.
مایکروسافت از اپ iMessage بر روی ویندوز 11 پشتیبانی می‌کند

در ماه فوریه، مایکروسافت آزمایش iMessage را، از طریق اپ Phone Link خود، در ویندوز آغاز کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از 9to5mac، اکنون این شرکت می‌گوید که این ویژگی را برای همه کاربران ویندوز 11 عرضه می‌کند. اگرچه این خبر ممکن است هیجان‌انگیز به نظر برسد، اما برخی از اشکالات قابل توجه در تجربه iMessage مایکروسافت وجود دارد.
 
مزایا و معایب iMessage در ویندوز
 احتمالاٌ می‌دانید که آخرین نسخه Phone Link برای ویندوز و iOS از بلوتوث برای اتصال آیفون و رایانه شخصی ویندوزی برای ارسال متن‌های SMS و iMessages استفاده می‌کند.
 
با اینکه کاربر می‌تواند هر دو نوع پیام متنی آیفون را از ویندوز ارسال و دریافت کنید، اما برخی محدودیت‌ها هم وجود دارد:
- تاریخچه کامل پیام شما همگام‌سازی (سینک) نمی‌شود، فقط پیام‌هایی را می‌بینید که «با استفاده از Phone Link ارسال یا دریافت شده‌اند».
 - شما نمی‌توانید عکس یا فیلم را در پیام‌ها ارسال کنید
- از مکالمات گروهی پشتیبانی نمی‌شود
- همه پیام‌ها به رنگ خاکستری ظاهر می‌شوند
 
از آنجایی که این یک ادغام رسمی iMessage در ویندوز به شمار نمی‌رود، ممکن است اپل تصمیم به مسدود کردن این قابلیت پشتیبانی از Phone Link مایکروسافت بگیرد. با این حال، با توجه به شروع عرضه رسمی این قابلیت، به نظر می‌رسد که مایکروسافت این چالش احتمالی را پذیرفته است.

 


دسترسی‌پذیری اپ Phone Link برای iOS و ویندوز 11
 مایکروسافت در یک پست وبلاگ رسمی خود خبر مربوط به عرضه Phone Link برای iOS و Windows 11 با پشتیبانی از iMessage اینگونه منتشر کرد:
  
امروز، ما با هیجان اعلام می‌کنیم که عرضه Microsoft Phone Link برای iOS در ویندوز 11 برای مخاطبان جهانی ما به 39 زبان در 85 بازار آغاز شد. اخیراً اعلام کردیم که ویندوز 11 در حال گسترش ویژگی Phone Link ما است تا اتصال بین رایانه شخصی ویندوز 11 و دستگاه تلفن همراه iOS را با هدف از بین بردن موانع بین تلفن و رایانه شخصی شما و آسان‌تر کردن ارتباط یافتن با افرادی که به آنها علاقه دارید، فعال کند.
  
علیرغم محدودیت‌های پشتیبانی iMessage از Phone Link، مایکروسافت می‌گوید که بازخوردهای مثبتی مانند «این دقیقاً همان چیزی است که من در رایانه شخصی ویندوزی خود امیدوار بودم داشته باشم» شنیده است.
  
با این که این قابلیت در حال انتشار است، اما این شرکت می‌گوید تا «اواسط ماه مه» طول خواهد کشید که برای همه در سراسر جهان قابل استفاده شود.
 
شما می‌توانید از این لینک‌ها Phone Link برای ویندوز از مایکروسافت و iOS در اپ استور را دانلود کنید.
 
کد مطلب: 72709
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام