۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

دردسر بزرگ تسلا

ایتنا - ​​​​​​​دو سناتور آمریکایی در نامه‌ای به مدیر عامل تسلا، از وی در مورد به اشتراک گذاری تصاویر حساس ثبت شده توسط دوربین‌های خودروهای مشتریان سوال کردند.
دردسر بزرگ تسلا


در این نامه که توسط دو سناتور به نام‌های ادوارد جی مارکی و ریچارد بلومنتال امضا شده، آمده است: «این نادیده گرفتن عمدی و آشکار حریم خصوصی مشتریان تسلا غیرقابل قبول است و سوالات جدی در مورد شیوه‌های مدیریت تسلا ایجاد می‌کند. ما از شما می‌خواهیم تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود هر تصویر یا ویدئویی که به طور توافقی از خودروهای تسلا جمع‌آوری می‌شود، مشمول حفظ جدی حریم خصوصی است.»

به گزارش ایتنا از مهر، بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲، گروه‌هایی از کارمندان تسلا، از طریق یک سیستم پیام‌رسان داخلی، تصاویر ضبط شده خصوصی و گاهی بسیار شخصی را از دوربین‌های خودروی مشتریان منتشر کردند. تسلا در این زمینه هنوز واکنشی از خود نشان نداده است.


در همین رابطه بخوانید:
اشتراک‌گذاری غیرمجاز ویدیوهای ضبط شده توسط خودروهای برقی مشتریان


دو سناتور دموکرات، به مدیر عامل تسلا تا ۵ ماه می فرصت داده‌اند تا به یک سری سوالات در مورد اشتراک‌گذاری تصاویر دوربین‌های خودروهای ساخت این شرکت پاسخ دهند، از جمله اینکه آیا مدیران تسلا از این عمل آگاه بوده‌اند، چرا سیاست‌های داخلی مانع نقض حریم شخصی نشده است و آیا این شرکت متعهد خواهد شد با ضبط تصاویر با دوربین‌های داخل خودروهای تسلا موقعیت مشتریان شناسایی نشود؟

بر اساس بررسی رویترز، هفت کارمند سابق تسلا گفته بودند که از این طریق موقعیت جغرافیایی سرنشینان تسلا هم شناسایی شده و احتمالاً محل زندگی مالک هر خودرو نیز در دسترس است.
کد مطلب: 72569
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام