۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰

آپدیت تابستان کلش رویال در تابستان 2023

آپدیت تابستان کلش رویال در تابستان 2022 تغییرات خوبی اعمال کرده و ویژگی‌های کاربردی را هم به بازی اضافه کرده‌است که اغلب پلیرها مدت‌هاست انتظار آن را می‌کشند.
آپدیت تابستان کلش رویال در تابستان 2023
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بازی کلش رویال موفقیت دیگری در کارنامهٔ کمپانی سوپرسل بعد از بازی محبوب و طوفان به پا کنِ کلش آف کلنز به‌شمار می‌رود. این بازی چندنفره کارتی و مبارزه محور در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های کارتی اندرویدی در دنیا به‌شمار می‌رود. رسم هرسالهٔ کش رویال، آپدیت فصلی است؛ به بیانی دیگر، این بازی برای هر فصل از سال یک آپدیت جدید ارائه می‌کند و با ارتقا امکانات قبلی بازی یا افزودن قابلیت‌های جدید، تغییرات کاربردی و جذابی را در گیم پلی و امکانات کلش رویال ایجاد می‌کند.

جدیدترین آپدیت کلش رویال در ماه مارس سال 2023 عرضه شد، یعنی آخرین ماه فصل بهار؛ به این ترتیب پرواضح است که در سال 2023، هنوز به‌روزرسانی از این بازی تحت عنوان آپدیت تابستان کلش رویال ارائه نشده‌است و آخرین آپدیت تابستان کلش رویال در تابستان 2022 منتشر شده‌است، ازاین‌رو و با توجه به نامشخص بودن زمان انتشار آپدیت تابستان کلش رویال در تابستان 2023، قصد داریم در ادامهٔ این مطلب، تغییرات اعمال‌شده در به‌روزرسانی تابستانهٔ سال 2022 کلش رویال و آپدیت ماه مارس سال 2023 را به شما معرفی کنیم.
 

تغییرات اعمال‌شده در آپدیت تابستان کلش رویال در تابستان 2022


تغییرات و افزودنی‌های صورت‌گرفته در آپدیت تابستان کلش رویال در تابستان 2022 به شرح زیر هستند:
 

- اضافه‌شدن آیتم Battle Banner و امکان شخصی‌سازی در بازی


آیتم Battle Banner (بیرق یا پرچم نبرد) و امکان شخصی‌سازی کردن خود در بازی، یکی از برجسته‌ترین تغییرات اعمال‌شده در آپدیت تابستان کلش رویال در تابستان 2022 به‌شمار می‌رود. Battle Banner به هر پلیر اجازه می‌دهد اطلاعاتی دربارهٔ خودش انتخاب و در پروفایل کاربری‌اش درج کند. حالا دیگر هر بازیکن می‌تواند خودش را نسبت‌به سایر بازیکنان متمایز کند، متفاوت باشد و از این طریق توجهٔ بیشتری جلب کند. این آیتم در پروفایل بازیکنان و ابتدای شروع هر نبرد به هر دو ساید نمایش داده می‌شود.
یکی از مزیت‌های اصلی اضافه‌شدن آیتم Battle Banner، علاوه‌بر شخصی‌سازی بیشتر پروفایل‌ها، فراهم کردن بستری برای حریفان است تا نسبت‌به فردی که قرار است با آن مبارزه کنند شناخت بیشتری به‌دست بیاورند.
هر Battle Banner از سه قسمت decoration (تزئینات)، Frame (قاب) و Badge (نشان‌) تشکیل شده‌است. بخش Badge یا نشان، جایی برای نمایش موفقیت‌های هر بازیکن است. بین خودمان بماند اما با Battle Banner، حالا شما ابزاری دارید که با استفاده از آن می‌توانید دستاوردهای خود در بازی را به رخِ رقبای خود بکشید و کُری بخوانید!
 

- اضافه‌شدن Banner Box


جعبه بیرق یا Banner Box آیتم دیگری است که در آپدیت تابستان کلش رویال در سال 2022 به این بازی اضافه شده‌است. این باکس ویژه شامل فریم‌ها و تزیینات مختلف و هر فصل آپدیت می‌شود.
برای باز کردن Banner Box و بهره‌مندی از امکانات و جوایز موجود در آن، باید 100 توکن ویژه داشته باشید. توکن‌های ویژه را می‌توانید با انجام چالش‌ها و وظایف مختلف و ... به‌دست آورید. البته این تنها راه برای باز کردن دربِ Banner Box اسرارآمیز نیست، بلکه شما می‌توانید به جای تلاش برای جمع‌آوری 100 توکن ویژه، با خرجِ 50 عدد جم، قفلِ بنر باکس را بشکنید.
اگر دنبال مسیر آسان‌تری هستید که شما را سریع‌تر به مقصودتان یعنی بازگشایی بنر باکس برساند، پرداخت جم قطعاً گزینهٔ بهتری نسبت‌به جمع‌آوری 100 توکن ویژه است. در این راستا و برای خرید جم، می‌توانید از سایت دیاموند لند با قریب به یک دهه سابقه فعالیت و فروش جم کلش رویال با قیمت مناسب اقدام کنید. جم‌های خریداری‌شده از این سایت، در کوتاه‌ترین زمان به حساب کاربری شما در بازی واریز می‌شوند.
 
دوئل در بازی کلش رویال
 

- اضافه‌شدن دوئل‌های جدید


دوئل‌های 1v1 و 2v2 خارج از زمان‌بندی جنگ قبیله‌ای یا Clan War قابلیت دیگری است که در آپدیت تابستان کلش رویال به این بازی اضافه شده‌است. با آپدیت کلش رویال خود به ورژن ارائه‌شده در تابستان 2022، می‌توانید با تمام پلیرهای کلش رویال در سراسر جهان دوئل کنید.
آپدیت تابستان کلش رویال در تابستان 2022 دو سبک از دوئل را به بازی اضافه کرده‌است:
   1- دوئل دوستانه یا همان حالت استاندارد؛
   2- دوئل Ban Pick.
در دوئل Ban Pick همان‌طور که از اسمش انتظار می‌رود، امکان ممنوع کردن تعدادی از کارت‌ها وجود دارد. شما می‌توانید ترکیب کارت مخصوص دوئل را بچینید، سپس دو ترکیب کارت حریف را ممنوع کنید. به این ترتیب حریف شما دیگر نمی‌تواند از آن دو ترکیب کارتی استفاده کند.
پیشنهاد ما به شما: خرید رویال بلیت کلش رویال
 

امکان تغییر اندازه و حجم صداها در بازی


این تغییر در نگاه اول شاید آنقدرها مهم به نظر نرسد، بنابراین شاید برایتان جالب باشد بدانید که بسیاری از پلیرهای کلش چندین سال است از سوپرسل می‌خواهند چنین امکانی را به کلش رویال اضافه کند!
کلش رویال خود را آپدیت کنید تا از این پس بتوانید اندازهٔ صدا موسیقی و گیم پلی بازی را تغییر دهید.
 
جزئیات آپدیت تابستانه 2023 کلش رویال

نگاهی به آخرین آپدیت بازی پیش از آپدیت تابستان کلش رویال در سال 2023

همچنان که در ابتدا مطلب به آن اشاره کردیم، سوپرسل هنوز ورژن تابستانه آپدیت کلش رویال را در سال 2023 منتشر نکرده‌است. آخرین آپدیت این بازی در سال 2023 مربوط به ماه مارس (آخرین ماه فصل بهار) است. در ادامه نگاهی گذرا می‌اندازیم به مهم‌ترین تغییرات و قابلیت‌های اضافه شده در آپدیت مارس 2023:
   - اعمال تغییرات اساسی در Royal Pass مانند افزایش سطح آن از 2 به 3، امکان به‌دست آوردن تاج‌های بیشتر در ازای هر نبرد، جوایز بیشتر و ... ؛
   - آپدیت و ایجاد تغییرات در گیم پلی بازی؛
   - بهبود تب رویدادها.
 

جمع‌بندی


آپدیت تابستان کلش رویال در تابستان 2022 تغییرات خوبی اعمال کرده و ویژگی‌های کاربردی را هم به بازی اضافه کرده‌است که اغلب پلیرها مدت‌هاست انتظار آن را می‌کشند. امکان شخصی‌سازی پروفایل و نمایش آن برای سایر پلیرها و رقبا با آیتم Battle Banner، Banner Box و اضافه شدن دوئل‌های جدید، اصلی‌ترین تغییرات اعمال‌شده در این نسخه از بازی کلش رویال هستند، علاوه‌بر این‌ها، بسیاری از باگ‌های بازی برطرف‌شده، کمتر شاهد کرش شدن بازی هستیم و مسابقات نیز روان‌تر شده‌اند، رابط کاربری بازی هم دیباگ شده‌است.
بنابراین در یک نگاه کلی می‌توان آپدیت تابستان کلش رویال در سال 2022 را راضی‌کننده دانست. باید ببینیم این بازی محبوب در تابستان 2023 قرار است چه تغییر و امکان جدیدی را برای کاربران خود رو کند!
بهترین سایت خرید جم کلش رویال دیاموند لند
 
کد مطلب: 72548
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام