۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۹

اگر از بواسیر رنج می برید محتوای زیر را از دست ندهید

در انتخاب دکتر هموروئید و یا در جراحی هموروئید لازم است حتما به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. در نظر گرفتن این نکات سبب می‌شوند تا بتوانید به راحتی پزشک و مرکز مناسب درمانی خود را انتخاب کنید.
اگر از بواسیر رنج می برید محتوای زیر را از دست ندهید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



جراحی هموروئید با لیزر امروزه یکی از مهم‌ترین و دقیق‌ترین مواردی است که باید رعایت شود. درمان کردن این بیماری نیاز به دقت، دانش و همچنین تجربه بالایی دارد. به همین دلیل نیز توصیه می‌شود تا حتما اگر نیاز به درمان این بیماری پیدا کردید، به دکتر هموروئید مناسب و با تجربه‌ای مراجعه کنید. در این مقاله سعی کرده‌ایم تا شما را هرچه بهتر و بیشتر با این مشکل آشنا کنیم. درک این مسئله سبب می‌شود تا بتوانید بیماری خود و یا نزدیکانتان را به شکل بهتری حل و فصل نمایید.

روش‌های درمان هموروئید
برای درمان کردن هموروئید لازم است حتما روش‌های آن را بشناسید. هموروئید می‌تواند در سه مرحله خفیف، متوسط و شدید بروز پیدا کند. هر کدام از این مراحل به خوبی نشان می‌دهند که چه نوع درمانی برای بیمار لازم است.
در صورتی که بیماری در همان مراحل اولیه باشد، بیمار می‌تواند با استفاده از ورزش، تغییر رژیم غذایی و پرهیز غذایی، داروهای سبک و همچنین چند روش درمانی دیگر به درمان هموروئید خودش بپردازد. معمولا در این مراحل، بواسیر و یا همان زائده ایجاد شده بسیار کوچک بوده و نیازی به استفاده از جراحی و یا لیزر ندارد.
اگر بواسیر در مرحله دوم باشد و شدت متوسطی داشته باشد، لازم است تا هم ورزش و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و هم آن که از روش‌هایی همچون لیزر استفاده کنید. با به کار بردن لیزر درمانی، زائده ایجاد شده را با اشعه لیزر می‌سوزانند و از این طریق می‌توانند تا بواسیر را درمان کنند.

اما در صورتی که بواسیر به درجه نهایی خودش رسیده باشد و بسیار شدید شده باشد، لیزر به تنهایی نمی‌تواند پاسخگو باشد. به همین دلیل نیز لازم است تا حتما در ابتدا با استفاده از جراحی این زائده برداشته شود و الباقی مراحل با استفاده از لیزر صورت پذیرد.

لیزر کردن هموروئید
معمولا لیزر کردن هموروئید می‌تواند روشی مطمئن‌تر به شمار بیاید. این موضوع به چند دلیل است. اولا آن که با استفاده از دستگاه لیزر دیگر نیازی به بیهوشی بیمار، جراحی، خون ریزی و... وجود ندارد. تمامی این موارد می‌تواند ایمنی بیمار را تا حد بسیار زیادی حفظ کند. مورد بعدی آن است که پس از لیزر کردن برخلاف روش جراحی نیازی نیست تا مدت زمان طولانی را در رختخواب بمانید. همین موضوع سبب می‌شود که فرد بتواند هرچه زودتر و بهتر به کار و زندگی خودش بازگردد و نیازی نباشد تا بخواهد مرخصی‌های زیادی بگیرد.

نکات مهم در جراحی هموروئید
در انتخاب دکتر هموروئید و یا در جراحی هموروئید لازم است حتما به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. در نظر گرفتن این نکات سبب می‌شوند تا بتوانید به راحتی پزشک و مرکز مناسب درمانی خود را انتخاب کنید.
 

 • انتخاب پزشک مناسب
پزشک و متخصصی که برای این کار انتخاب می‌کنید، می‌تواند بسیار اهمیت داشته باشد. هر قدر پزشک شما باتجربه‌تر باشد، قطعا کار جراحی و یا لیزر هموروئید شما نیز بهتر و با اطمینان بیشتری انجام خواهد شد.
 • تغییر رژیم غذایی
مورد بعدی آن است که حتما رژیم غذایی خودتان را تغییر دهید. غذاهایی که می‌خورید یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند بر روی مبتلا شدن شما به بواسیر تاثیر داشته باشد. هر قدر رژیم غذایی شما خشک‌تر باشد، میزان احتمال ابتلای شما نیز بیشتر خواهد شد.
از سوی دیگر نیز باید بدانید که اگر در رژیم غذایی خودتان از میوه‌ها، سبزیجات و... استفاده کنید، می‌توانید تا حد زیادی از شدت هموروئید خود کم کنید.
 • کلینیک مناسب
بسیاری از کلینیک‌ها به صورت خصوصی فعالیت می‌کنند و مسلما هزینه‌های درمانی بالاتری را نیز دریافت خواهند کرد. این در حالی است که کلینیک‌های عمومی با ارائه خدمات پایین‌تر، هزینه‌های پایین‌تری نیز دارند. در زمانی که تصمیم به عمل جراحی و یا لیزر هموروئید خود می‌گیرید، این مسئله را نیز باید به خاطر داشته باشید.

هزینه جراحی هموروئید با لیزر
درخصوص هزینه جراحی هموروئید با لیزر باید حتما به چند نکته مهم توجه داشته باشید. این بخش می‌تواند به شما کمک کند تا تعرفه‌های تعیین شده برای این روش درمانی را هرچه بهتر و بیشتر درک کنید. فراموش نکنید که هزینه‌های درمانی می‌تواند برای بسیاری از افراد یک مولفه تعیین کننده و مهم به شمار بیاید.
 • پزشک متخصص
اولین مورد که اهمیت بالایی در تعیین هزینه‌های درمان این بیماری دارد، مربوط به پزشک متخصصی می‌شود که قرار است شما را درمان کند. مسلما هرقدر دانش و تجربه پزشک بالاتر باشد و سابقه کاری بیشتری داشته باشد، می‌توانیم بگوییم که هزینه بالاتری را نیز دریافت خواهد کرد.
 • شدت بیماری
هر قدر وضعیت بیمار بدتر باشد، نیاز به درمان بیشتر و دقت بالاتر برای درمان کردن کامل او وجود دارد. شدت بیماری سبب می‌شود تا پزشک نیاز به استفاده از درمان‌های پیشرفته‌تر پیدا کند.
 

 • نوع کلینیک
می‌توانید برای درمان هموروئید خودتان به کلینیک و یا مراکز درمانی خصوصی و دولتی مراجعه کنید. در هر صورت این موضوع می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد که در کدام مرکز درمانی قرار است درمان شوید. اگر در کلینیک‌های خصوصی بخواهید کار جراحی و لیزر خود را انجام دهید، احتمالا متوجه این مسئله می‌شوید که هزینه‌های بالاتری را نیز باید پرداخت کنید.

کلام پایانی
با توجه به اینکه بیماری هموروئید یکی از بیماری‌های مزمن و شایع در دنیای امروزی به حساب می‌آید، لازم است بگوییم که برای درمان این بیماری حتما باید به پزشک معالج متخصص و ماهری مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که اگر روند درمانی شما به اشتباه طی شود و یا از داروهای اشتباهی برای شما استفاده شود، این بیماری می‌تواند وخیم‌تر شود. به طور کلی برای جراحی هموروئید با لیزر و یا هر نوع روش درمانی دیگری، سعی کنید تا خدمات و تجربیات چند دکتر متخصص را با هم مقایسه کرده و سپس در نهایت آن پزشکی که مهارت بالاتری دارد را انتخاب کنید.
برگرفته از وب سایت کلینیک درمان هموروئید ماه درمان  https://mahdarman.com/
 
کد مطلب: 72377
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام