۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۷

گوگل در حال مجهز کردن اپ مسیجز به پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی است

ایتنا - در صورت اجرایی شدن نهایی، کارکرد این پاسخ‌ها مبتنی بر تجزیه و تحلیل محتوای پیام و پیشنهاد فهرستی از پاسخ‌های احتمالی بر اساس زمینه مکالمه خواهد بود.
گوگل در حال مجهز کردن اپ مسیجز به پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی است
نمی‌توان انکار کرد که هوش مصنوعی هر روز به زندگی ما بیشتر نفوذ می‌کند. در حالی که بیشتر بحث‌های اخیر در مورد هوش مصنوعی بیشتر نتیجه محبوبیت گسترده ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT و DALL-E بوده است، اما هیاهو جول هوش مصنوعی با ورود شرکت‌های بیشتری در آینده نزدیک بلندتر هم خواهد شد.
شرکت گوگل که کمی دیر به عرصه چت‌بات‌های هوش مصنوعی مکالمه‌ای وارد شده بود، اخیراً دسترسی به گزینه خود برای رقابت با ChatGPT – موسوم به Google Bard - را در برخی کشورها فعال کرده است. اگرچه این نخستین گام مهمی است که گوگل در حوزه هوش مصنوعی برداشته است، اما مطمئنا آخرین گام نخواهد بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، زمانی که گوگل چند هفته پیش «بارد» را به نمایش گذاشت، چندین تغییر متمرکز بر هوش مصنوعی را در سرویس‌های اصلی گوگل مانند جستجوی گوگل، نقشه‌های گوگل و گوگل ترنسلیت نیز اعلام کرد. علاوه بر این، این شرکت در مورد قابلیت‌های پیشرفته‌ای که ابزار لنز گوگل با کمک هوش مصنوعی این شرکت به دست می‌آورد نیز توضیحاتی داد.
جالب است که آنچه گوگل در آن زمان در مورد آن صحبت نکرد احتمال ورود هوش مصنوعی به دنیای نسبتاً پیش پا افتاده پیام‌های متنی بود.
 
هوش مصنوعی گوگل بارد

به زودی: پاسخ‌های مرتبط با متن با افزایش دقت
 
این گزارش را وبسایت 9to5Google منتشر کرده است که اخیراً به تجزیه و تحلیل فایل apk یک نسخه منتشر نشده از Google Messages پرداخته بود. این تجزیه و تحلیل وجود چندین ویژگی که تاکنون دیده نشده بود را نشان داد که در کد آن پنهان شده بودند.
ابل‌توجه‌ترین آنها احتمال ادغام عمیق‌تر ویژگی‌های مبتنی بر Google Bard بود.
یکی دیگر از موارد علنی شده با این تجزیه و تحلیل احتمال استفاده گوگل از یک آیکون درخشان (شبیه به آنچه در Google Bard وجود دارد) برای فراخوانی بارد با یک کلیک را نشان می‌دهد. این دکمه درست در کنار دکمه ایموجی در باکس نوشتن پیام در Google Messages قرار داشت.
 
با اینکه این قابلیت هنوز در ابتدای راه خود است، اما وجود دکمه‌ای برای فراخوانی بارد می‌تواند به این معنی باشد که گوگل احتمالاً در حال کار روی افزودن پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی به اپ مسیجیز خود است.
در صورت اجرایی شدن نهایی، کارکرد این پاسخ‌ها مبتنی بر تجزیه و تحلیل محتوای پیام و پیشنهاد فهرستی از پاسخ‌های احتمالی بر اساس زمینه مکالمه خواهد بود.

توجه داشته باشید که این قابلیت‌های هوش مصنوعی نسبت به قابلیت‌های مشابهی که قبلاً در اپ‌های منتخب گوگل از جمله Google Maps، Google Meet و جیمیل موجود بوده است پیشرفت قابل‌توجهی خواهند داشت.
 
کد مطلب: 72371
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام